شناسهٔ خبر: 51946021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی گل گهر: بازیکنان این تیم پس از رای کمیته انضباطی سخت‌کوشی بسیاری داشتند

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: مدیریت باشگاه و بازیکنان گل‌گهر بعد از رای کمیته انضباطی سخت‌کوشی بسیاری داشتند و در نتیجه این تلاش‌ها ‌توانستیم به هشت امتیاز دست پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی شامگاه چهارشنبه پیش از دیدار تیم گل گهر با ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران در فضای مجازی، افزود: بعد از اتفاقی که از سر ناعدالتی برای ما افتاد، موفق به کسب دو پیروزی شدیم و خوشبختانه از لحاظ روحی روانی به شرایط بهتری دست یافتیم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است که نایب قهرمانی آسیا و عناوین پرافتخار دیگری در کارنامه خود دارد، اظهار داشت: در مدت زمانی که در باشگاه ذوب‌آهن حضور داشتم چیزی جز اخلاق مداری و معرفت در این باشگاه ندیدم چرا که در نیم فصل شرایط خوبی نداشتیم و در نیم فصل دوم ذوب‌آهن به جایگاه دوم جدول رسید و از اخلاق حرفه‌ای آنها تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی ادامه داد: در چند سال اخیر تیم ذوب‌آهن دچار فراز و نشیب‌های زیادی شد اما امسال با حضور مهدی‌ تارتار انسجام به این تیم بازگشته است و به همین دلیل فردا دیدار سختی در پیش خواهیم داشت.

وی با تاکید بر حساسیت دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن اضافه کرد: در بازی فردا 2 محروم و حدود سه مصدوم داریم و با وجود این شرایط سخت، اطمینان دارم که بازیکنان ما با تلاش بیشتر جای خالی این افراد را پر می‌کنند و فردا فارغ از نتیجه، بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

قلعه‌نویی افزود: شاگردان تارتار به دنبال ایجاد بازی مالکانه هستند و ما در فرصت کمی که داشتیم بر این موضوع تمرکز کردیم و امیدوارم فردا به نتیجه دلخواه برسیم.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان چندی پیش به دلیل شکایت چند باشگاه مبنی بر تخلف این تیم در استفاده از یک بازیکن اهل گابن با رای کمیته انضباطی جریمه شد و با واگذاری امتیازات دیدارهای این تیم به حریفان چند پله در جدول سقوط کرد.

امیر قلعه نوری به دلیل تداخل ساعت تمرین این تیم پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن موفق به حضور در نشست خبری نشد و به صورت برخط پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

گل گهر بعدازظهر فردا پنجشنبه میهمان ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر است.

نظر شما