شناسهٔ خبر: 51945437 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیر قلعه نویی: سخت‌ترین شرایط به بازی‌ها برگشتیم/ ذوب آهن باشگاه بامعرفت‌هاست

سرمربی گل‌گهر از مدیریت و بازیکنان تیمش بخاطر بازگشت دوباره به روند خوب ابتدای فصل تشکر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: از باشگاه ذوب‌آهن بخاطر میزبانی خوب و دراختیار گذاشتن زمین تمرین و همچنین از مهدی تارتار تشکر می‌کنم. مجددا از باشگاه ذوب‌آهن بخاطر اینکه یک سال در این تیم حضور داشتم و اخلاق و معرفت را دوباره در اینجا دیدم، ممنون هستم.

او ادامه داد: چرا می‌گوییم در ذوب‌آهن اخلاق و معرفت وجود دارد؟ چون من در آن زمان که اینجا بودم، در نیم‌فصل اول شرایط خوبی نداشتیم ولی اخلاق‌مداری و معرفت را نشان دادند که موجب شد تا تیم در دور برگشت دوم شود. به همین دلیل باید از این باشگاه تشکر کنم.

سرمربی گل‌گهر یادآور شد: ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و نایب‌قهرمان آسیاست که چندین نایب‌قهرمانی لیگ برتر را داشته است. شاید در سالیان اخیر فراز و نشیب داشته ولی امسال با آمدن مهدی تارتار انسجام خوبی پیدا کرده و فردا یک مسابقه سخت داریم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: ما هم پس از آن اتفاقاتی که به ناحق برای ما افتاد و از نظر روحی روانی بهم ریخته بودیم، توانستیم دو برد کسب کنیم و شانس آوردیم که مقابل تیم خوب هوادار بازنده نشدیم، اما فردا هم دو، سه مصدوم و دو محروم داریم.

او تصریح کرد: احتمالا بازیکنان آسیب دیده ما به بازی فردا نرسند و شرایط سختی داریم ولی مطمئنم نفرات جایگزین با تلاش و دوندگی بیشتر جای غایبان را پر می‌کنند.

سرمربی گل‌گهر با بیان اینکه اطمینان دارم فردا به دور از نتیجه، یک مسابقه زیبا می‌بینید، ابراز کرد: تیم‌های آقای تارتار بازی مالکانه را دوست دارند و ما هم به این موضوع آگاه هستیم. جا دارد از مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه و بازیکنان تیمم تشکر کنم چراکه پس از آن اتفاق(کسر امتیاز) موفق شدیم ۸ امتیاز بگیریم. آن دو بازی هم که مساوی کردیم، حق ما برد بود. تلاش می‌کنیم تا فردا با یک نمایش خوب سه امتیاز را بگیریم.

نظر شما