شناسهٔ خبر: 51924355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش فارس مطرح کرد:

برگرداندن افــراد بازمانــده از تحصیل به چرخه تعلیــم و تربیت از معضلات چامعه پیشگیری می کند

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: شناســایى، هدایت و برگرداندن افــراد بازمانــده از تحصیل به چرخه تعلیــم و تربیت باعث خواهد شــد از بســیارى از معضلات و مشکلات آینده در جامعه پیشگیرى شود.

صاحب‌خبر -

به گــزارش ایلنا و به نقل از اداره اطلاع رســانى و روابط عمومى آمــوزش و پرورش فــارس؛ محمدخلیل عســکرى در نشست با اعضاى مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان گفــت: مجمع خیریــن تعلیم و تربیــت را باید مفهوم مجســم و عینى عملیاتى کردن ســند تحول بنیادین دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اعتقاد داریــم باید همــه امکانات و ظرفیت هــا را در اختیار خیریــن قرار دهیم تــا هیچ گونه مانعى در راســتاى کمک رسانى این عزیزان به دانش آموزان ایجاد نشود.

مدیــرکل آمــوزش و پــرورش فــارس گفــت: خوشبختانه با همکارى خوب و انسان دوستانه خیرین تعلیم و تربیت، قرار است دانش آموزان فارسى بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شوند.

وى گفت: یقینا یکى از شــاخص هاى ارزیابى ما از ادارات مناطق و شهرستان ها نحوه و روند شناسایى و هدایــت دانش آمــوزان بازمانــده از تحصیل خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اســتفاده از ظرفیــت فرهنگیان جوان نیز در این راســتا موجب تسریع و رونق بخشى به مسئله خواهد شد.

وى گفــت: بایــد پایگاه و کارگروهى منســجم و هدفمنــد با هدف شناســایى و احصــا اطلاعات دانش آموزان محروم و بازمانده از تحصیل در سراســر استان تشکیل دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به همکارى هــاى خوب مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار اســت در ســال هاى آینــده دانش آموزان بازمانده بیشــترى را تحت پوشش قرار دهیم.

عسکرى گفــت: بنا بــه توصیه اســتاندار فارس بــه دنبال این هســتیم تا انتظــارات خودمان از دیگر دســتگاه هاى اجرایى را به صورت مشخص و مکتوب جهت طرح در شوراى آموزش و پرورش تدوین کنیم.

نظر شما