شناسهٔ خبر: 67863048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران:

استان مرکزی زیرساخت های لازم برای توسعه ورزش های رزمی را دارد

اراک- رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان مرکزی زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش های رزمی را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هادی افشین چگنی شامگاه شنبه در سفر یک‌روزه خود به استان مرکزی در نشست با مسئوولان هیأت‌های رزمی اظهار کرد: مرکزی استانی صنعتی است که انتظار می‌رود واحدهای تولیدی فعال با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیش از پیش از ورزش این استان حمایت کنند.

وی افزود: بسیاری از ورزشکاران رزمی در حال حاضر در مشاغلی همچون آتش‌نشانی، معلمی، مربی فعالیت دارند اما موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده‌اند.

افشین چگنی ادامه داد: استان مرکزی توانایی برگزاری مسابقات مختلف رزمی و حتی عهده دار شدن میزبانی مسابقات را نیز به دلیل پتانسیل‌های موجود در این استان را دارد.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: استان مرکزی زیرساخت‌های لازم برای توسعه و پیشرفت ورزش‌های رزمی را دارد و این یک مؤلفه مهم برای رزمی کاران این استان تلقی می‌شود.

وی گفت :۱۳۷ رشته زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی فعال است و جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر در این رشته‌ها فعالیت دارند که نیمی از آنها بانوان هستند.

نظر شما