شناسهٔ خبر: 51875769 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایجاد بخش فرهنگی، از بهترین اتفاقات جشنواره فیلم فجر امسال

رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره گفت: در چهلمین جشنواره فیلم فجر بخش فرهنگی به سازمان جشنواره افزوده شده است که یکی از بهترین اتفاقات فجر امسال است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ دکتر «کاظم نظری» رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره درباره نشست‌های فرهنگی در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: نشست‌های فرهنگی جشنواره امسال، به بحث و گفتگو‌های فرهنگی با افراد شاخص فرهنگی خواهد پرداخت و همچنین حضور اندیشمندان، خردورزان و معلمین حوزه سینما می‌تواند به جشنواره چهلم رونق بیشتری بدهد و رنگ بسیار زیبایی را ایجاد کند.
 
وی با اشاره به این که تأثیر بخش فرهنگی دوره چهلم را در آینده نزدیک خواهیم دید، ادامه داد: در این دوره از جشنواره با فراهم کردن بخش فرهنگی یک تمایز بسیار زیبایی را ایجاد کرده‌اند که این کار به همت دبیری آقای «مسعود نقاش‌زاده» و حضور آقای «سعید الهی» به عنوان مسؤول بخش فرهنگی صورت گرفته است.
 
آقای نظری افزود: یکی از بخش‌های مهمی که دربخش فرهنگی جشنواره وجود دارد ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی است که به این نشست‌ها، بارعلمی بیشتری بخشیده و دانشگاه سوره در کنار دانشگاه‌های بزرگی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و سایر مراکز علمی صاحب‌نظر در حوزه سینما، موضوعات مختلفی را با اساتید برجسته تعیین کرده که برنامه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
وی گفت: همه دانشجویان و هنردوستان را دعوت می‌کنم تا در این نشست‌ها حضور داشته باشند. امیدوارم این نشست‌های فرهنگی تداوم پیدا کند.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری آقای مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما