شناسهٔ خبر: 67993768 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

توسعه‌دهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود

صاحب‌خبر -

GTA 4 عنوانی محسوب می‌شود که فضای متفاوتی را نسبت به سایر بازی‌های این سری ارائه کرد و مضامین تاریک و اتمسفری ویژه را به مخاطبان نشان داد.

GTA 4 اغلب به عنوان متفاوت‌ترین بازی از سری Grand Theft Auto شناخته می‌شود. این نسخه که برداشتی تیره و تاریک از این فرنچایز را ارائه می‌دهد، به خاطر داستان و فضای خاص خود متمایز و شناخته شد.

این مضامین تاریک حتی به سبک بصری GTA 4 نیز منتقل شد و به بازی فضا و چشم‌اندازی افسرده‌کننده داد. در همین راستا، یکی از توسعه‌دهندگان سابق راکستار (Rockstar) می‌گوید که این استودیو ممکن است در مورد این مضامین زیاده‌روی کرده باشد.

Obbe Vermeij، توسعه‌دهنده سابق راکستار، به یاد می‌آورد که سری بازی‌های Grand Theft Auto چگونه بر روی گیم‌پلی سرگرم‌کننده و المان‌های فان در گذشته تمرکز می‌کردند. او می‌گوید GTA 4 یک بازی متفاوت نسبت به عناوین قبلی بود و یک فضای جدید را برای این سری ایجاد کرد. این نسخه همچنین حس واقع‌گرایی را از طریق گیم‌پلی خود به تصویر کشید.

توسعه‌دهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود بسیاری از طرفداران خواستار بازسازی GTA 4 هستند.

راکستار در این نسخه روی فیزیک و انیمیشن‌ها تمرکز کرد و این تمرکز در نهایت یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های این سری را به دلیل مکانیک رانندگی خود ایجاد نمود. انتظار می‌رفت که بازی‌های آینده این روند را ادامه دهند و راکستار برای جدی‌تر کردن داستان و ارائه مضامین تلخ و افسرده کننده تلاش کند.

توسعه‌دهنده سابق راکستار در خصوص GTA 4 گفت:

ما GTA 4 را ساختیم و به نظر من این بازی کمی بیش از حد جدی و تاریک بود.

با این حال، راکستار با GTA 5 به همان فضای روشن و گیم‌پلی سرگرم‌کننده بازی‌های قبلی بازگشت. اضافه شدن بخش آنلاین به بازی مذکور به خوبی جواب داد و تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

Obbe Vermeij راکستار را پس از اتمام ساخت GTA 4 ترک کرد. او به یاد می‌آورد که این تیم در بازی‌های گذشته انواع مختلفی از ایده‌های دیوانه‌وار را اجرا می‌کرد.

𝔸𝕓𝕠𝕝𝕗𝕒𝕫𝕝 Blue man اسپایدرمن گیمفا (آنتی فن بوی) kravinoff

نظر شما