شناسهٔ خبر: 51883454 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

اندیشه ورزی با نشست‌های دانشگاهی بخش فرهنگی چهلمین جشنواره فیلم فجر

رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره عنوان کرد: در چهلمین جشنواره فیلم فجر، بخش فرهنگی به سازمان جشنواره افزوده شده است که این یکی از بهترین اتفاقات جشنواره فجر امسال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ دکتر «کاظم نظری» رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره درباره نشست‌های فرهنگی در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: نشست‌های فرهنگی جشنواره امسال، به بحث و گفت‌وگوهای فرهنگی با افراد شاخص فرهنگی خواهد پرداخت و همچنین حضور اندیشمندان، خردورزان و استادان حوزه سینما می‌تواند به جشنواره چهلم رونق بیشتری بدهد و رنگ بسیار زیبایی را ایجاد کند.
 او با اشاره به این که تٲثیر بخش فرهنگی دوره چهلم را در آینده نزدیک خواهیم دید، ادامه داد: در این دوره از جشنواره با فراهم آوردن بخش فرهنگی، تمایز بسیار خوبی را ایجاد کرده‌اند که این کار با همت و تدبیر دبیر جشنواره «مسعود نقاش‌زاده» و با حضور «سعید الهی» به عنوان مسئول برنامه های فرهنگی صورت گرفته است.
نظری افزود: یکی از بخش‌های مهمی که در برنامه های فرهنگی جشنواره وجود دارد، هم افزایی با مراکز علمی و دانشگاهی است که به این نشست‌ها، بار علمی بیشتری بخشیده و دانشگاه سوره در کنار دانشگاه‌های بزرگی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و سایر مراکز علمی با سابقه در حوزه سینما، موضوعات مختلفی را با اساتید برجسته برنامه ریزی کرده که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
او در پایان گفت: همه سینماگران جوان، دانشجویان و هنردوستان را دعوت می‌کنم تا در این نشست‌ها حضور یابند. امیدوارم برنامه های فرهنگی، به عنوان بخش ضروری جشنواره تداوم پیدا کند.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از 12 تا 22 بهمن 1400 به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما