شناسهٔ خبر: 51747660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیبی: شرایط استقلال با سال‌های گذشته فرق کرده است

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه تیم خود مقابل استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان -رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران گفت: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده، سرمربی مثل مجیدی و مدیری مثل آجورلو دارد که شرایط این تیم را با سال‌های گذشته متفاوت کرده و این تیم بر خلاف سال‌های گذشته این فصل یک تیم بسیار خوب و باکیفیتی نشان داده است

وی افزود: امسال استقلال حواشی سال‌های گذشته را ندارد و همین مساله باعث شده آن‌ها صدرنشین مسابقات شود. این بازی هم برای ما و هم برای استقلال بازی سختی است. فردا یک تیم متفاوت را می‌بیینید. اگر تمرکز داشته باشیم و با هوش عمل کنیم یک بازی زیبا را به نمایش می‌گذاریم.

قطعا فردا همه انگیزه و روحیه را دارند که بازی خوبی انجام بدهند

خطیبی در خصوص داوری‌های لیگ گفت: سوال داوری قبل از بازی درست نیست. ما ضربه خوردیم، ولی اعتراض نکردیم و نمی‌کنیم. هدف تیم ما و باشگاهمان این است که فوتبال زیبا انجام بدهیم. این مسائل در فوتبال وجود دارد، ما اصلا به حواشی توجه نمی‌کنیم و امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای ما رخ بدهد.

وی در خصوص اینکه بعد از شکست تیمش در بازی گذشته چه صحبت‌هایی با بازیکنان تیمش انجام داده است عنوان کرد: ما آن بازی را از ذهنمان خارج کردیم و تصورمان این است که آن اتفاق رخ نداده است. مطمئنا در آینده این اتفاق می‌افتد، ولی بازیکنانم از نظر ذهنی و روحی آماده کرده ایم که جبران کنند. قطعا فردا همه انگیزه و روحیه را دارند که بازی خوبی انجام بدهند.

یشتر بخوانید

انتهای پیام/

یشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما