شناسهٔ خبر: 51748342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

خطیبی:

باخت هفته قبل را فراموش کردیم و فقط به استقلال فکر می‌کنیم/ از داوری ضربه خوردیم اما اعتراض نکردیم و نخواهیم کرد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد با وجود ضربه خوردن از اشتباهات داوری به داوران اعتراض نکرده‌اند و در آینده نیز چنین کاری نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم استقلال این فصل، با بازیکنانی که گرفته، حضور فرهاد مجیدی روی نیمکتش و همچنین سردار آجورلو در رأس مدیریت باشگاه، شرایط خوبی دارد. در چند سال گذشته استقلال همیشه مشکلاتی داشت، اما این فصل با حضور این عزیزان، تیمی خوب، منسجم و باکیفیت نشان داده است. شرایط نشان می‌دهد که نتایج این تیم هم چقدر نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و این بابت حضور همین آقایان است.

 
وی با ادامه تمجید از تیم استقلال در فصل جاری، خاطرنشان کرد: حواشی زیادی همیشه گریبان استقلال را گرفته و این فصل آنها از این حواشی ندارند که تمام این مسائل باعث شده استقلال به تیمی خیلی خوب تبدیل شده و همین مسئله آنها را صدرنشین جدول کرده است. فردا هم بازی حساسی است؛ هم برای ما که خودمان را بالای جدول حفظ کنیم و هم برای استقلال که می‌خواهد صدر جدول را حفظ کند.
 
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود و فکر می‌کنم فردا ما مثل همیشه [غیر از بازی قبلی‌مان] بتوانیم یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. از نظر کیفیت فنی، فردا تیمی متفاوت را از آلومینیوم خواهید دید. اولویت ما بازی زیبا از سوی تیم آلومینیوم است و بازیکنان را در آنالیز توجیه کردیم و آنها می‌دانند باید چه کار کنند. قطعاً اگر باهوش کار کنیم و تمرکزمان را مثل بازی‌های خانگی قبلی حفظ کنیم، یک بازی زیبا را برای مردم اراک و هواداران‌مان به نمایش می‌گذاریم و امیدوارم بازی خوبی را با سربلندی آلومینیوم ببینیم.
 
خطیبی درباره غایبان تیمش برای بازی با استقلال، گفت: ما محروم نداریم و دو بازیکن مصدوم هستند که به این بازی نرسیدند. سایر بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم باعث خوشحالی هواداران‌مان شویم.
 
وی درباره اینکه چند هفته پیش تیمش از ناحیه داوری متضرر شد و چقدر امیدوار است دوباره این اتفاق دوباره تکرار نشود، اظهار داشت: سؤال در مورد داوری پیش از بازی، شاید درست نباشد. ما از داوری ضربه خوردیم، اما اعتراض نکردیم و اعتراض نخواهیم کرد. هدف تیم ما، باشگاه و بازیکنان این است که برویم و فوتبال زیبا انجام دهیم. این مسائل در فوتبال وجود دارد و الان هم فقط به بازی فکر می‌کنیم و به حواشی توجه نداریم و امیدوارم اتفاقاتی که می‌خواهیم در بازی فردا رقم بخورد.
 
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به این مسئله که تیمش هفته گذشته شکستی خارج از خانه را متحمل شد و یک شوک به این تیم وارد شود و چطور با بازیکنان صحبت کرده تا شکست بازی قبلی را فراموش کنند، گفت: ما آن بازی را از ذهن‌مان خارج کردیم و انگار آن اتفاق رخ نداده است. مطمئناً در آینده هم باخت اتفاق خواهد افتاد! با این حال، بچه‌ها را از نظر ذهنی و روحی آماده کردیم و خودشان هم آماده جبران هستند. فردا همه انگیزه و روحیه بالا را از نظر ذهنی و فنی دارند که بازی خوبی انجام بدهند. ما گذشته را فراموش کردیم و فقط به بازی استقلال و بازی‌های آینده فکر می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما