شناسهٔ خبر: 51704771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

مس سونگون فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد

هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، امشب با انجام ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد. در مهم‌ترین بازی امروز ۲ تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی هر ۲ تیم به تساوی ۳ - ۳ دست یافتند. مس با این تساوی ۳۷ امتیازی شد و با توجه به شکست گیتی پسند این شانس را داشت که به صدر جدول برود، اما از این فرصت استفاده نکرد و همچنان در رده دوم قرار دارد. سن ایچ هم با این شکست ۳۱ امتیازی باقی ماند و در رده سوم قرار دارد.

در دیگر بازی حساس امروز تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی مقاومت موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ از سد گیتی پسند عبور کرده و نوار پیروزی‌های متوالی این تیم را پاره کرد. گیتی پسند با این شکست ۳۷ امتیازی باقی ماند و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. مقاومت البرز هم با این برتری ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

در آخرین بازی مهم امشب تیم‌های کراپ الوند قزوین و فرش آرای مشهد مقابل هم قرار گرفتند و در پایان کراپ موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود عبور کند.

نتایج کامل مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان ۳ - مقاومت البرز ۶

مس سونگون ۳ - سن ایچ ساوه ۳

کراپ الوند قزوین یک - فرش آرای مشهد صفر

مجتمع فردوس قم ۲ - فولاد زرند ایرانیان ۲

راگای تهران یک - سپاهان اصفهان ۵

ملی حفاری اهواز ۳ - چیپس کامل مشهد ۳

شهروند ساری ۳ - زندی بتن کلاردشت ۷

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال، هفته شانزدهم روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما