شناسهٔ خبر: 51699379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال در ایستگاه پانزدهم

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز همه نگاه‌ها را متوجه خود خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، قطار لیگ برتر فوتسال امروز به ایستگاه پانزدهم خواهد رسید و تمام دیدارهای این هفته همزمان از ساعت ۱۶ آغاز خواهند شد. در این هفته تقابل های حساسی بین تیم های مدعی صورت خواهد گرفت که می توانند تنور بالای جدول را بیش از پیش داغ کنند.

 

مس سونگون - سن ایچ؛ شش امتیازی‌ترین دیدار هفته!
مسی های ورزقان پس از اینکه نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کردند، پنجمین برد متوالی خود را نیز به ثبت رسانند تا این هفته در خانه از همسایه خود در جدول پذیرایی کنند. لاله های نارنجی تنها دو امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارند و در مقابل سن ایچ رده سومی شکاف پنج امتیازی با مس را احساس می کند و به دنبال برد است تا اختلاف را کمتر کند و در کورس قهرمانی پررنگ تر خود را نشان دهد.

 

گیتی پسند - مقاومت؛ میزبانی یاران کشاورز از گربه سیاه مدعیان
گیتی پسند اصفهان این فصل با محمد کشاورز در سر سودای قهرمانی دارد و با کسب پنج برد پیاپی پا به پانزدهمین دیدار خود می گذارد. مقاومت که کار را همیشه برای مدعیان سخت کرده لقب گربه سیاه را به خود اختصاص داده و جالب اینجاست که تیم شکست ناپذیر گیتی پسند اولین و آخرین باخت خود در فصل جاری را برابر همین تیم مقاومت تجربه کرده است.

 

شهروند ساری‌ - زندی بتن کلاردشت؛ دوئل تمام مازنی لیگ برتر فوتسال
مرداد ماه سال ۱۴۰۰ پس از پانزده سال دو تیم مازندرانی در بالاترین سطح فوتسال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری پر گل و قاطع زندی بتن خاتمه یافت. پس از پایان نیم فصل اول بارها شاهد شنیدن اخباری مبنی بر انصراف ساروی ها از رقابت های لیگ برتر بودیم که تنها یک شعار و شوتبلیغاتی بوده و آنان همچنان در لیگ حضور دارند تا امروز دومین تقابل این دو تیم مازندرانی با یکدیگر را در سالن سیدرسول ساری صورت بپذیرد.

 

کراپ الوند - فرش آرا؛ کراپی ها چشم انتظار لغزش سایر مدعیان
کراپ الوند نیم فصل دوم را با برد شروع کرده است و با بازیکنان ملی پوش خود به دنبال ارتقا رتبه خود در جدول و کم کردن اختلاف با تیم های بالانشین می باشد که با توجه به اینکه امروز تیم های مدعی به مصاف یکدیگر می روند این امر در صورت کسب پیروزی برای قزوینی ها امکان پذیر است.

 

 

جمعه دهم دی ماه ۱۴۰۰

 

فردوس قم - فولاد زرند ایرانیان
شهروند ساری - زندی بتن کلاردشت
کراپ الوند - فرش‌آرا مشهد
مس سونگون - سن‌ایچ ساوه
گیتی‌پسند‌ - مقاومت البرز
حفاری اهواز - چیپس کامل مشهد
راگا شهر ری - سپاهان

برچسب‌ها:

نظر شما