شناسهٔ خبر: 51699441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال

تلاش شهروند برای جدا شدن از قعر جدول

خبرگزاری صداوسیما

تیم شهروند ساری در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال، امروز در ساری میزبان زندی بتن کلاردشت است.

صاحب‌خبر -

تلاش شهروند برای جدا شدن از قعر جدولبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ با برگزاری ۷ بازی در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم شهروند ساری از ساعت ۱۶ امروز در سالن سیدرسول حسینی ساری میزبان زندی بتن کلاردشت است.


این دو تیم مازندرانی که تا اینجای رقابت‌ها نتایج خوبی نگرفته اند امروز برای کسب امتیاز به مصاف هم می‌روند.


شهروند ساری که سال‌ها در لیگ برتر فوتسال برای هر تیمی رقیبی خطرناک محسوب می‌شد امسال به تیم قعرنشین تبدل شده و مدیران این تیم بار‌ها خبر از انصراف از رقابت‌ها به دلیل مشکلات مالی داده اند. شهروند امروز برای کسب سه امتیاز و جدا شدن از ته جدول به مصاف زندی بتن می‌رود.


در مقابل تیم زندی بتن کلاردشت که امسال به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال صعود کرده تا حدودی نتایج بهتری از شهروند گرفته، اما هنوز جایگاه خوبی در جدول ندارد.


در جدول رده بندی تیم زندی بتن کلاردشت با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم و تیم شهروند ساری با ۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول جا خوش کرده است.


به هر حال این دو تیم مازندرانی برای سر و سامان دادن وضعیت خود در جدول، نیاز اساسی به امتیازات این بازی دارند به همین علت این بازی می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.


برنامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ساعت ۱۶:۰۰
فردوس قم - فولاد زرند ایرانیان
شهروند ساری - زندی بتن کلاردشت
کراپ الوندقزوین - فرش‌آرا مشهد
مس سونگون تبریز - سن‌ایچ ساوه
گیتی‌پسند اصفهان - مقاومت البرز
حفاری اهواز - چیپس کامل مشهد
راگا تهران - سپاهان اصفهان


در جدول تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون تبریز و سن‌ایچ ساوه به ترتیب با ۳۷، ۳۵ و ۳۰ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

نظر شما