شناسهٔ خبر: 51567939 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

امیر واحدی:

پایگاه شهید فکوری مسئولیت سنگینی در تأمین امنیت شمال‌غرب دارد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پایگاه شهید فکوری مسئولیت سنگینی در حراست از بخش وسیعی از آسمان کشور و منطقه شمال‌غرب کشور به عهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، با تأکید بر اینکه ایمان، اعتقاد، تخصص و تعهد سلاح اصلی کارکنان نیروی هوایی ارتش است، گفت: خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش، تا آخرین نفس از تمامیت ارضی ایران اسلامی و دین مبین اسلام دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی پایگاه شهید فکوری افزود: استفاده از بهترین و به‌روزترین امکانات فنی در پایگاه هوایی شهید فکوری نشان از اهمیت بالای آن است و این پایگاه مسئولیت سنگینی در تأمین امنیت منطقه شمال‌غرب کشور دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه همه جنگنده‌ها و تیز پروازان نیروی الهی هوایی ایران آماده پرواز و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند، تصریح کرد: دشمنان فکر تعرض به کشور ما را از سر بیرون کنند، چرا که سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و با اعتقاد جهاد می‌کنند.

وی، ضمن قدردانی از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم رسولی فرمانده پیشین پایگاه شهید فکوری گفت: امیر رسولی در زمان تصدی فرماندهی این پایگاه توانست به نحو احسن مآموریت‌های محوله را به همت همکاران خود به سرانجام برساند. امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی نیز به عنوان فرمانده جدید این پایگاه مسئولیت سنگینی در تأمین امنیت بخش وسیعی از آسمان کشور دارد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نیز با قدردانی از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم رسولی و آرزوی موفقیت برای سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی گفت: مهربانی با زیردستان توأم با اقتدار، از اصول فرماندهی است، فرمانده موفق و توانمند کسی است که در عین داشتن اقتدار فرماندهی، رئوف و مهربان باشد و به مشکلات کارکنان و درد و دل‌های آنان رسیدگی کند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی قدردانی و طی حکمی سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری منصوب شد.

انتهای پیام/ ۴۱۶۴

نظر شما