شناسهٔ خبر: 51558416 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صیانت جان برکفان نیروی هوایی از آسمان ایران اسلامی

فرمانده نیروی هوائی ارتش گفت: جان برکفان نیروی هوائی، پاسداران آسمان ایران اسلامی هستند که برای صیانت از حدود و ثغور کشورمان تا پای جان ایستاده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی، امیر واحدی امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با اشاره به اینکه ایران اسلامی به داشتن نیروی هوائی دانشمند و در تراز جمهوری اسلامی می‌بالد، خاطرنشان کرد: همدلی، همکاری سرلوحه یکایک پرسنل مدافعان آسمان ایران اسلامی است و این امر آن‌ها را به یک نیروی هوائی قدرتمند و الهی تبدیل کرده است.

وی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز را یکی از پایگاه‌های مهم دفاع و صیانت از آسمان ایران اسلامی خواند و گفت: مرزبانان آسمان کشورمان در این منطقه یک سوم جغرافیای ایران را رصد می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان اسلام به وطنمان نگاه چپ داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت:  نقش بی بدیل نیرو‌های مسلح به ویژه  نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس  برهمگان روشن است و این اقتدار و عزت کشورمان مرهون هوشیاری و بصیرت نیرو‌های مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم با اشاره به اینکه وجود نیروی هوایی ارتش مایه افتخار و آبروی نظام است، افزود: پرسنل نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با نگاه مکتبی، بعد از پیروزی انقلاب و در ۸ سال دفاع مقدس و دوران پس از آن  نقش خیلی موثری را ایفا کرده اند.

در این مراسم با قدردانی از امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده سابق پایگاه  هوایی شهید فکوری تبریز امیر سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به عنوان فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.
 

نظر شما