شناسهٔ خبر: 51509949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جذب شتاب‌دهنده‌های مجرب کشور در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان از جذب شتاب‌دهنده‌های مجرب کشور در پارک اقتصاد دیجیتال سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در نشست صمیمانه فعالان حوزه فناوری و دانش‌بنیان شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه با حضور دهنوی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس در سالن جلسات پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: در پی مصوبات سفر اخیر معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور به استان و پیگیری‌های انجام‌شده، به‌زودی کارخانه نوآوری در سمنان راه‌اندازی خواهد شد که بستری برای فعالیت بیشتر در این حوزه را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: اصل توسعه در افکار و اذهان انسان‌هاست و پایه اقتصاد دانش‌محور، سرمایه انسانی توانمند و خلاق است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اضافه کرد: بی‌تردید هر توسعه‌ای که اتفاق خواهد افتاد، توسط انسان است و نیازمند توجه کافی در جهت رشد، پرورش و بالندگی سرمایه انسانی هستیم که نتیجه آن رشد و توسعه کشور ما خواهد بود.

منصوری بیان کرد: به جهت ایجاد ارزش‌افزوده از دانش فناوری اطلاعات، پارک اقتصاد دیجیتال راه‌اندازی شده است که فضا را برای تسهیل کسب‌وکارهای شرکت‌های فعال در بخش آی.سی.تی فراهم خواهد کرد.

وی افزود: ضمن جذب مشارکت شتاب‌دهنده‌های مجرب کشور در این پارک، شاهد رونق آن خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: امیدوارم بتوانیم با فعال‌تر کردن جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، استعدادها و افکار توسعه‌یافته باعث توسعه استان شویم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

نظر شما