شناسهٔ خبر: 51386364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خطیبی: امیدوارم روند خوبمان را ادامه دهیم و امتیازات آینده را جمع کنیم

سرمربی آلومینیوم اراک اعتقاد دارد به‌جز یک تیم که پایین جدول است، همه تیم‌های لیگ برتری خوب هستند و تفاوت فنی زیادی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران گفت: دیدار دشواری برای دو تیم خواهد بود. با تیم خوبی بازی داریم که بازیکنان خوبی در اختیار دارد و دلیل اصلی نتایج نساجی می‌تواند زمین این تیم باشد. اگر این موضوع در میان نبود، نساجی می‌توانست بالای جدول باشد. به‌جز یک تیم که پایین جدول است، همه تیم‌های لیگ برتری خوب هستند و تفاوت فنی زیادی ندارند.

وی با بیان اینکه لیگ سختی در جریان است، تصریح کرد: امیدوارم بازی فنی و خیلی خوبی برگزار شود تا تماشاگران از آن لذت ببرند. ان‌شاءالله این مسابقه با بازی خوب و نیز نتیجه خوب آلومینیوم همراه باشد. بازیکنان ما تمرینات خوبی انجام دادند و در نقل‌وانتقالات، نفراتی جذب کردیم که به قول فوتبالی‌ها «جور» هستند. یکدلی، صفا و صمیمیت موجود در تیم به ما کمک کرده و نتایج آلومینیوم حاصل لطف خدا و تلاش بچه‌ها بوده است.

سرمربی آلومینیوم اراک با تمجید از شاگردانش گفت: بازیکنان ما موارد تاکتیکی را مو به مو اجرا کرده‌اند و مدیریت خوب و حمایت هواداران و مسئولان استانی نیز به آلومینیوم کمک کرده است. امیدوارم به همین روند ادامه دهیم و امتیازات خوبی در دیدارهای آینده جمع کنیم.

 

 

نظر شما