شناسهٔ خبر: 66421868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اظهارات مربیان تیم‌های فوتبال صنعت نفت و هوادار در نشست خبری

مربیان تیم‌های هوادار تهران و صنعت نفت آبادان قبل از بازی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست خبری پاسخگوی رسانه‌ها بودند.

صاحب‌خبر -
اظهارات مربیان صنعت نفت و هوادار در نشست خبری
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما تیم‌های فوتبال هوادار تهران و صنعت نفت آبادان پیش از دیدار هفته بیت و پنجم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حاضر شدند.
امید شریفی نسب مربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد دیدار با هوادار تهران گفت: انشاالله بازی خوبی باشد و این بازی برای ما اهمیت بالایی دارد و تیم از زمان حضور کمالوند به عنوان سرمربی سخت کار می‌کند و ما در سیزده بدر هم تعطیلی نداشتیم و بازی به بازی هم بهتر شدیم، اما شرایط در جدول بازی را برای ما سخت کرده است.

کمالوند قول داده تیم می‌ماند و تلاشش را می‌کند
­وی در مورد قول کمالوند برای ماندن تیم در لیگ برتر گفت: کمالوند قول داد و از روزی هم که آمده سخت کار می‌کند، اما او نه تیم را بسته است ونه بازیکنانی که می‌خواهد را گرفته است، اما باز هم تلاش خود را برای ماندن این تیم در لیگ برتر انجام می‌دهد.
 
وی در مورد نقش مدیریت در نتایج تیم گفت: به اعتقادمن مدیریت بازیکن نمی‌گیرد و تیم را هم نمی‌بندد به هر حال این تیم­ بسته شده بود و کمالوند بعد از آن به تیم آمد و خوشبختانه بازیکنان نیز پیشرفت خوبی داشتند.
 
امیدوارم نفتی‌ها دست از کج سلیقگی بردارند
محمود شجاعی مربی تیم فوتبال هوادار نیز در مورد این بازی گفت: ما از داوری در دیدار با پیکان ضرر کردیم و کارشناسان هم این موضوع را تایید کردند امیدواریم این اشتدباهات سهوی باشد و در ادامه لیگ کمیته داوران در چینش داور‌ها بیشتر دقت کند.
وی ادامه داد: بازی سختی با تیم خوب صنعت نفت داریم، اما شرایط این تیم خوب نیست و تیم زادگاه من است و متاسفانه جبر است و باید روبروی این تیم بازی کنیم ولی امیدوارم وزارت نفتی‌ها دست از این کج سلیقگی‌ها بردارند وقانون را تغییر بدهند تا این تیم هر سال برای بقا در هفته‌های پایانی نجنگد من به این تیم تعصب دارم، چون تیم شهرم است، اما تعصب به تیم حال حاضر و تعهدی که به هوادار داریم برای پیروزی به میدان می‌آئیم.

نظر شما