شناسهٔ خبر: 66701516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ستاره والیبال برزیل بعد از پیروزی مقابل ایران چه گفت؟

معصومه مومی‌وند

آلن سوزا پس از پیروزی مقابل تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی بسیار سختی بود چرا که ایران تیم خوبی است. همچنین خوشحال هستیم چون عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده می‌شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران که برای حضور در لیگ ملت‌ها در برزیل به سر می‌برد در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه پنجشنبه شب (۲۷ اردیبهشت) به مصاف برزیل رفت و  در دیداری که با توافق دو تیم در پنج ست برگزار شد با حساب چهار بر یک (۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۲، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ یر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸) شکست خورد.

تیم ایران پیش از این هم یک بازی دوستانه دیگر با برزیل انجام داده بود که شکست خورد و قرار است پیش از شروع لیگ ملت‌ها یک دیدار دیگر با این تیم داشته باشد.

آلان سوزا، قطر پاسور تیم ملی برزیل در مورد این مسابقه گفت: این دو بازی بسیار سخت بود چرا که ایران تیم خوبی است. همچنین خوشحال هستیم چون عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده می‌شویم.

او ادامه داد: از نظر من ایران تیم خوبی است و بازی سختی مقابلشان داشتیم.   تیم ایران در سطح بالایی والیبال بازی می‌کند.

سوزا در مورد شانس برزیل برای کسی طلای المپیک گفت: من و همه در تیم برزیل مدال طلای المپیک را می‌خواهیم. و به همین خاطر بهترین تلاشی را که می‌توانیم در المپیک انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

نظر شما