شناسهٔ خبر: 51339934 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه اسلام آبادغرب:

خروجی هنر اسلامی، حیات طیبه است

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: خروجی هنر اسلامی حیات طیبه است و تئاتر ملی مرصاد یکی از کارهای هنری ارزشمند است که یک رزومه بسیار قوی دارد و مشت محکمی برای به دهان کوبیدن مخالفین نظام به ویژه منافقین کوردل است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر «مرصاد» اظهار داشت: تئاتر مرصاد یک جشنواره مهم با رزومه ای قوی است و با این جشنواره می توان پیام ایثار و شهادت را به جامعه منتقل کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با تقدیر از دست اندرکاران برازگرای جشنواره مرصاد، بیان کرد: تئاتر ملی مرصاد قرار است پیام هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری ها و رشادت های ملت ایران  را به ایران اسلامی در قالب هنر منتقل کند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بسیاری از شهدا در اسلام آبادغرب نفس کشیده اند و در این شهرستان پرورش یافته اند و تئاتر مرصاد قرار است راه و رسم رشادت های این شهدا را بازگو کند.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: در ارتباط با هنر 2 نگاه وجود دارد، اما نگاه ایران اسلامی به هنر اختلاف ماهوی با نگاه غرب دارد و آن این است که هنر در ایران اسلامی دارای یک پیام جهت دار است زیرا باید محتوای پیام دارای هدف باشد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار داشت: خروجی هنر اسلامی حیات طیبه است و تئاتر ملی مرصاد یکی از کارهای هنری ارزشمند است که یک رزومه بسیار قوی دارد و  مشت محکمی برای به دهان کوبیدن مخالفین نظام به ویژه منافقین کوردل است. 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: هنر در انقلاب اسلامی با هنرمندان ارزشمندی که دارد می تواند پیام رسان خوبی برای مطالبه گری باشد و بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی را مرتفع کند.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: همواره باید تلاش کنیم این جشنواره در سرفصل اعتبارات بودجه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.


انتهای پیام/

نظر شما