شناسهٔ خبر: 51419261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد:

اجرای طرح رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان و تحقق عدالت آموزشی در کشور

یوسف نوری گفت: یکی از دغدغه های دولت سیزدهم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق معلمان و تحقق عدالت آموزشی در کشور به ویژه کرمانشاه است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در بدو ورود به کرمانشاه و زیارت مزار شهدای این خطه با آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر آموزش و پرورش در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه شاهد ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه هستیم که باید در این قضیه کار بیشتری در بُعد کمی و کیفی صورت گیرد.
نوری ادامه داد: طبق آخرین آمار میانگین دانش آموزان مقطع متوسطه کرمانشاه نسبت به کشور بسیار بالاتر است لذا باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: یکی از دغدغه های دولت سیزدهم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق معلمان و تحقق عدالت آموزشی در کشور به ویژه کرمانشاه است.
نوری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش برنامه های ویژه در دست اجرا دارد و ان شاء الله به مرور شاهد پیاده شدن این برنامه ها خواهیم بود.

نظر شما