شناسهٔ خبر: 66701260 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

اشتباهات بزرگ برندگان لاتاری

اقتصادنیوز :‌برنده شدن در لاتاری آمریکا برای ایرانی هایی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند شانس بزرگی است اما بعد از برنده شدن لاتاری این اشتباهات شانس شما را از بین خواهد برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، لاتاری یک فرصت برای مردم سراسر جهان است که با قرعه کشی و چاشنی شانس بتوانند گرین کارت امریکا را کسب کنند، گرین کارت یا کارت سبز امریکا یک کارت شناسایی رسمی و قانونی است که افراد با داشتن آن می‌توانند به ‌مانند یک شهروند آمریکایی در این کشور آزادانه اقامت نمایند.

برنده شدن در لاتاری آمریکا و مهاجرت به این کشور رویای بسیاری از افراد علاقمند به مهاجرت است اما هرساله تنها 55.000 نفر به صورت اتفاقی فقط با قرعه کشی لاتاری، گرین کارت امریکا را به دست می آورند. باید بدانید همه برندگان نمی‌توانند ویزا دریافت کنند،

برای پیش بردن پرونده مهاجرتی اطلاعات ارائه شده در گروه های تلگرامی برندگان لاتاری، راه مناسبی نیست. همچنین شخصی که قبلا از طریق لاتاری به آمریکا مهاجرت کرده است، برای برندگان لاتاری مشاور مناسبی نیست زیرا شرایط هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و شرایط برندگان لاتاری سال قبل کاملا با شرایط برندگان امسال تفاوت دارد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج برندگان لاتاری ترک شغل به محض برنده شدن است، دریافت ویزای لاتاری حداقل چند ماه زمان می‌برد و در طول این مسیر مسلماً هزینه‌هایی وجود خواهد داشت پس ترک شغل کار اشتباهی است، بعد از دریافت ویزانیز می توانید برای انجام مقدمات از کار خود استعفا دهید.

برنده شدن در لاتاری به معنای ویزا شدن شما نیست، بعضی از برندگان بعد از شنیدن خبر برنده شدن در لاتاری شروع به فروش اموال خود می‌کنند، این افراد در صورتی که موفق به دریافت ویزا نشوند، دچار ضرر مالی شدیدی خواهند شد، شما بعد از ویزا شدن هم فرصت کافی برای فروش اموال خود را خواهید داشت.

DS 260 یک فرم درخواست ویزای الکترونیکی است. این فرم سوالات شخصی زیادی مطرح می‌کند، از جمله سوالاتی در مورد آدرس‌های قبلی شما، سوابق کاری، تحصیلات، و اعضای خانواده‌تان. این فرم به زبان انگلیسی و به صورت آنلاین تکمیل و ثبت می‌شود.اشتباه در تکمیل فرم حقوقی DS-260می‌تواند موجب تاخیر در فرایند پرونده شما یا حتی رد شدن درخواست شما شود، تکمیل کردن این فرم نیاز به تخصص بالایی دارد.

در نهایت افسر پرونده باید دستور صدور ویزای شما را بدهد برای مصاحبه باید کاملاً آمادگی داشته باشید، نگران نباشید سوالات آسان هستند اما باید بدانید که چه اطلاعاتی را ارائه بدهید و از گفتن چه اطلاعات اضافه‌ای خودداری کنید.

برندگان لاتاری آمریکا پس از دریافت خبر برنده‌شدن و تکمیل فرم DS-260، باید برای حضور در سفارت و انجام مصاحبه با افسر آماده شوند. اما محل و زمان مصاحبه لاتاری، تنها توسط مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) تعیین می‌شود.

در مصاحبه سفارت برنامه‌ریزی دست شما نیست و باید تابع برنامه‌های سفارت باشید، تورهای تفریحی انعطاف کافی برای تغییر برنامه سفر را ندارند و امکان از دست رفتن پرواز یا محل اقامت در آنها وجود دارد که برای شما موجب تحمیل هزینه‌های اضافی خواهد شد.

پس از اینکه نسبت به گرفتن وقت سفارت امریکا اقدام کردید باید فورا مدارک خود را جمع آوری کرده و آن ها را ترجمه رسمی نمایید. ترجمه مدارک نیاز به زمان و صرف هزینه دارد. ممکن است با تهیه مدارک اضافی ملزم به پرداخت هزینه اضافه شده و زمان خود را نیز از دست بدهید. توصیه ما این است که حتما از مشاوره کارشناسان باتجربه موسسات مهاجرتی معتبر مشاوره بگیرید.

برچسب‌ها:

نظر شما