شناسهٔ خبر: 51214876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

آیت الله مصطفی علما عنوان کرد:

مطالبه گری از اولویت های رسانه هاست/ نمی‌توان منکر تاثیرگذاری رسانه در عصر جدید شد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مطالبه گری برای حل مشکلات کشور و نیز توسعه انقلاب و نظام باید از اولویت های رسانه های کشور باشد، رسانه ها باید بسترهای ایجاد شرایط بهتر در کشور را مهیا کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله مصطفی علما یکشنبه شب در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار داشت: امروز کسی نمی تواند منکر جایگاه رسانه ها در جهان باشد، بنابراین باید بتوانیم که از این ظرفیت بالا برای اثربخشی بیشتر اسلام و این انقلاب نهایت بهره را ببریم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: امروز کشور ما به خبرنگاران امین، متعهد و با علم نیازمند است که بتوانند به انقلاب و نظام خدمت کنند و اقدامات انجام شده را به افکار عمومی منعکس کنند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مطالبه گری برای حل مشکلات کشور و نیز توسعه انقلاب و نظام باید از اولویت های رسانه های کشور باشد، رسانه ها باید بسترهای ایجاد شرایط بهتر در کشور را مهیا کنند.

آیت الله علما بیان داشت: امروز دشمنان با استفاده از رسانه های بی شمار و نیز شبکه های ماهواره ای به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی به ویژه در بین نسل جوان ما هستند که باید رسانه های داخلی در مقابل این هجمه فرهنگی متعهدانه قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: باید حقایق تاریخی و سیاسی از سوی رسانه ها برای جامعه بیان شود، برای نمونه باید به مردم کرمانشاه یادآوری شود که روزگاری این استان جولانگاه آمریکایی ها بود و هرکاری که می خواستند آزادانه انجام می دادند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی همه آنها از کشور بیرون انداخته شدند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در نظام اسلامی، مسؤولان به عنوان خدمتگزاران مردم شناخته می شوند، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی کسی که به عنوان مدیر شناخته می شود در اصل خادم مردم است و باید در راستای خدمت به جامعه از هیچ کوششی دریغ نکند.

انتهای پیام/

نظر شما