شناسهٔ خبر: 51272398 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای پویش یلدای رهایی در یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش یلدای رهایی به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: پویش یلدای رهایی به همت ستاد دیه استان یزد و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح از تاریخ ۱۹ آذر ماه سال جاری سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار آغاز و تا ۳۰ آذر ماه، شب یلدا اجرا می‌شود و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

عظیمی از طراحی و نصب بنر مربوط به این پویش در نقاط مختلف شهر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان یزد خبرداد و ادامه داد: به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان، تیزر و کلیپ‌هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ساخته شده که از طریق صدا و سیمای مرکز استان و شبکه‌های مجازی پخش می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز کنند.

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام /ی

نظر شما