شناسهٔ خبر: 51267613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد:

پویش «یلدای رهایی» در یزد اجرا می‌شود

یزد- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش «یلدای رهایی» به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدمسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پویش «یلدای رهایی» به همت ستاد دیه استان یزد و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح از ۱۹ آذر ماه جاری، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار آغاز می‌شود و تا ۳۰ آذر ماه، شب یلدا، اداه خواهد داشت.

عظیمی عنوان کرد: ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومان مالی جرائم غیرعمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود را فراهم کند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد همچنین از طراحی و نصب بنر مربوط به این پویش در نقاط مختلف شهر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد خبر داد و افزود: به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان، تیزر و کلیپ‌هایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ساخته شده که از طریق صدا و سیمای یزد و شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.

نظر شما