شناسهٔ خبر: 51261666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین موحد در پی حادثه اتوبوس دهدشت_تهران

خبرگزاری صداوسیما

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی در پی حادثه اتوبوس دهدشت_تهران پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین موحد در پی حادثه اتوبوس دهدشت_تهرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی درگذشت جمعی از همشهریان در حادثه دلخراش اتوبوس دهدشت-تهران را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ*الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
 حادثه دلخراش تصادف سحرگاه شانزدهم آذر ۱۴۰۰ برای اتوبوس مسافربری دهدشت- تهران، درگذشت جمع کثیری از بزرگان و عزیزان هم ولایتی و هم استانی و مصدومیت شدید دیگر سرنشینان دردیارغربت قلوب همگان را متألم و چشم ها را اشکبار ساخته است.
این جانب به عنوان برادر وخادم دردمند شما،حسب وظیفه به محض خبردار شدن ازوقوع حادثه در عین مغمومیت ونگرانی،پیگیر درمان وانتقال عزیزان بوده و از هیچ تلاشی در جهت کمک به کلیه حادثه‌دیدگان فروگذار نخواهم شد، با نهایت تألّم و تأثّر،ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده‌های متوفّی، برای کلیه درگذشتگان از درگاه حضرت احدیت،غفران الهی و آرامش روحانی ،برای کلیه مصدومان طلب سلامت عاجل و کامل و برای کلیه بازماندگان صبر بر مصیبت آرزو می کنم.
کلیپ صوتی : نطق سید محمد موحد نماینده شهرستانهای کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی

<div id="video-display-embed-code_7352722"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3299252/7352722?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
 

نظر شما