شناسهٔ خبر: 51228078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حجت الاسلام خاتمی:

هجمه‌های دشمنان، جلودار تحقق آرمان‌های مکتب شهداء نیست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت:مردم ایران در حماسه‌ ۹ دی، هوشیاری خود را در مقابل بدخواهان و معاندان نظام و انقلاب نشان دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در جلسه‌ ستاد  بزرگداشت حماسه‌ نهم دی و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، بصیرت افزایی؛ روشنگری و عبرت‌های عاشورایی را از مولفه‌های تبیین ابعاد ۹ دی ماه و مکتب حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: تهدید‌ات فضای مجازی و هجمه‌های دشمنان، جلودار تحقق آرمان‌های مکتب شهداء و انقلاب اسلامی نیست.


او افزود: در حماسه‌ نهم دی ماه، مردم ایران، گوش به فرمان مقام معظم رهبری، اوج اقتدار و هوشیاری خود را در مقابل بدخواهان و معاندان نظام و انقلاب نشان دادند.

رفیعی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان هم در این جلسه با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی، خواستار هم افزایی همه دستگاه‌ها برای پاسداشت حماسه‌ی بزرگ نهم دی شد.

حجت الاسلام ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان هم در این جلسه، از برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی، در حسینیه اعظم زنجان، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد و گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و تهیه و پخش کلیپ و مستند از دیگر برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه است.

 

 

انتهای پیام/م

نظر شما