شناسهٔ خبر: 51209654 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

افراد صاحب نفوذ اجتماعی به گسترش واکسیناسیون کمک کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:تنها راه مقابله با کرونا واکسیناسیون است و افراد دارای نفوذ اجتماعی می‌توانند به گسترش واکسیناسیون کمک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در مراسم آغاز رزمایش سلامت زیستی در مشهد  گفت: در مقابل ویروس کرونا نباید انفعالی برخورد کنیم و برای اقناع مردم به واکسیناسیون افراد صاحب نفوذ اجتماعی می توانند از ظرفیت های خود استفاده کنند.

او گفت: تبلیغات مخالفان واکسیناسیون کاری غیرعقلانی، سخیف و نابخردانه است. در زمان قدیم که وبا و طاعون بود اگر کسی می‌گفت وسیله‌ای فراهم شده که می‌توان جلوی بیماری را گرفت حتی آن مردم قرون وسطایی استقبال می‌کردند حالا در این قرن علم و دانش عده‌ای پیدا شده اند و می‌گویند در برابر تهاجم کرونا کاری نکنیم و حالت دفاعی هم نداشته باشیم که البته این مخالفان حتی یک طرح نیز برای مقابل با کرونا معرفی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید



نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متاسفانه این حرکت نابخردانه و غیر معقولانه مخالفت با واکسن به بعضی عزیزان نخبه در عرصه‌های مختلف از استاد دانشگاه تا روحانی هم نفوذ کرده است و احساس خطر می‌کنیم که دست‌هایی از دشمن می‌خواهند مردم و جامعه مبتلا را کنند و در این مسیر عده‌ای ناآگاه را تحریک می‌کنند تا سلامت و عافیت جامعه را از بین ببرند.

آیت الله علم الهدی گفت: اکنون همه چیز  برای واکسیناسیون مهیا و رایگان است.مقام معظم رهبری خود در عرصه واکسیناسیون پیشقدم بودند. دولت هم قوی و مردانه وارد میدان شده و واکسیناسیون را توسعه داده است و شیوع و فراگیری کم شده است.

انتهای پیام//م.م.

نظر شما