شناسهٔ خبر: 51194273 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

ویژه برنامه‌های «روز دانشجو» در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تشریح شد

مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه با اشاره به موضوع بیماری منحوس کرونا و برخی محدودیت‌ها اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو تعدادی از برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و برخی دیگر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مهدی سلمانیان مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در گفتگوی اختصای با مفدا سبزوار ویژه برنامه‌های «روز دانشجو» در این دانشگاه را تشریح نمود.

وی دانشجو را عنصری کلیدی در دستیابی به اهداف و چشم انداز کشور در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دانست و این روز را به دانشجویان فرهیخته تبریک گفت.

مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه با اشاره به اینکه تقویت ایمان، تهذیب، تزکیه نفس و اعتلای علمی دانشجویان باید جزء اولویت‌های آموزش عالی قرار بگیرد ابراز امیدواری کرد تا فضای دانشگاه در جهت تقویت روحیه آرمان‌گرایی، آزادگی، ایثارگری، مشارکت‌جویی و تقویت احساس مسئولیت اجتماعی دانشجویان آماده و گام‌های موثرتری در این زمینه برداشته شود.

سلمانیان در ادامه سخنان خود  به موضوع بیماری منحوس کرونا و برخی محدودیت‌ها نیز اشاره‌ای داشت و افزود: به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو برخی برنامه‌ها در بستر فضای مجازی و برخی دیگر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو و میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، نشست پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولین ارشد دانشگاه، برگزاری اردوهای تفریحی و طبیعت‌گردی، برگزاری مسابقات ورزشی، مشارکت در پویش دانشجویی اهدای خون، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی در سطح خوابگاه‌های دانشجویی، نشست فعالین دانشجویی با مراکز و موسسات فرهنگی و هنری شهرستان، همایش دانشجویان جدیدالورود، کرسی آزاداندیشی و دوره‌های آموزشی وبیناری در حوزه انجمن‌های علمی و نشریات دانشجویی را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که به مناسبت روز دانشجو تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

سلمانیان در پایان ضمن دعوت از دانشجویان جهت شرکت در برنامه‌های پیش‌بینی شده، کانون‌ها، تشکل‌ها، نشریات و انجمن‌های علمی را بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویان معرفی کرد و از آنها خواست تا نسبت به علایق و سلیقه خود در هر یک از این واحدها حضور یافته و فعالیت نمایند.

کد خبرنگار: ۳۶۰۶۰۱

نظر شما