شناسهٔ خبر: 51239806 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

یادداشت؛

دانشگاه؛ جایگاهی برای رویش اندیشه‌های مبارز

مهدی سلمانیان مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به مناسبت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو یادداشتی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا سبزوار، در یادداشت مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه آمده اشت:

 "روز دانشجو"، یادآور شهادت دانشجویان شهیدمصطفی بزرگ ‌نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی در قربانگاه استکبار ستیزانه دانشگاه است و یادآور آن که دانشگاه در این کشور نه تنها پایگاه توسعه علم و دانش، بلکه جایگاهی برای رویش اندیشه‌های مبارز در راستای آزادی، ظلم‌ستیزی، آرمانگرایی و عدالت‌خواهی بوده است و این مهم همیشه باید در ساختار دانشگاه‌ها نهادینه و بارور شود.

 این روز فرصتی است جهت تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره فعال و با اراده  در رویدادهای مهم فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی این مرزو بوم حضور تاثیرگذاری داشته‌اند و بی‌شک در شرایط سخت همه‌گیری بیماری کرونا، نقش مهم و اثر بخش دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در برون رفت از این ایام پر التهاب در قالب گروه‌های جهادی در صحنه مقابله با این بیماری منحوس بسیار چشمگیر بوده و در صفحات زرین تاریخ این سرزمین به یادگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک این ایام خجسته به همه دانشجویان عزیز، باردیگر از شما خوبان می‌خواهم که دست در دست یکدگر دهیم تا در کنار هم بر مشکلات فائق آمده و جامعه را به سوی سلامت و توسعه سوق دهیم.

مهدی سلمانیان

مدیر تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

کد خبرنگار: ۳۶۰۶۰۱

نظر شما