شناسهٔ خبر: 51182407 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اسماعیل هنیه:

نظامیان صهیونیست فقط در صورت آزادی اسرای فلسطینی آزاد می شوند

مهر

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن تأکید بر ادامه مقاومت تا آزادی خاک و اسرای فلسطین گفت چهار نظامی اسیر صهیونیست، فقط در صورت آزادی اسرای فلسطینی نور آفتاب را خواهند دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: چهار نظامی صهیونیست که نزد گردان‌های عزالدین قسام اسیر هستند، نور آفتاب را تنها در صورت آزادی اسرای فلسطینی دربند این رژیم خواهند دید.

بیشتر بخوانید:

هنیه: زمان یک سره کردن نبرد با اسرائیل فرا رسیده است

وی با بیان این مطلب افزود: پرونده اسرا در رأس اولویت‌های جنبش حماس و مقاومت فلسطین قرار دارد. جنبش حماس به نمادهای ملت فلسطین و امت که دربند زندان‌های رژیم اشغالگر هستند، افتخار می‌کند. اسرا و شهدا، قربانیان رژیم اشغالگر و تروریسم آن هستند، با این وجود آنها جان بر کف برای دفاع از سرزمین خود پیشقدم شدند.

هنیه تصریح کرد: جنبش حماس در عرصه مقاومت و دفاع از سرزمین فلسطین در صدر قرار دارد و از زمان شکل گیری تاکنون در یک مسیر ثابت حرکت کرده است. جنبش حماس افتخار می‌کند که معتقد است پیروزی و آزادی فقط از طریق لوله تفنگ‌ها محقق می‌شود. حماس رهبران خود را در مسیری افتخار آفرین که پایان ندارد، به عنوان شهید تقدیم کرده است و آخرین نمونه این شهدا، شهید قهرمان «فادی ابو شخیدم» است که برای دفاع از قدس قیام و جانش را فدا کرد. فداکاری‌ها، شهدا، اسرا و مجروحان جنبش حماس اثبات کننده صحت و درستی مسیری است که این جنبش در آن حرکت می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان گفت: آزادسازی قدس و همه سرزمین فلسطین و رسیدن به آن، هزینه بردار است و جافشانی می‌طلبد و حماس آماده پرداخت این هزینه اندک در راه خدا و آرمان اصلی امت است.

«موسی ابو مرزوق» از رهبران ارشد جنبش حماس نیز گفت: مقاومت تا زمان مقدر شدن پیروزی از جانب خداوند متعال ادامه دارد.

وی افزود: اسارت از سخت‌ترین آزمایش‌ها و مجازات‌ها است و آزاد کردن اسرای فلسطینی دربند رژیم اشغالگر، دینی به گردن ما است.

نظر شما