شناسهٔ خبر: 51181663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس قوه قضاییه با قاضی فداکار کرمانی تلفنی گفت‌وگو کرد

کرمان-ایرنا- رییس قوه قضاییه با قاضی فداکار کرمانی که در جریان نجات یک متهم از خودکشی دچار آسیب جدی از قسمت مهره‌های کمر و درگیر جراحی شد، به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز (شنبه ۱۳ آذر) به صورت تلفنی با «مسعود توکلی‌» قاضی فداکار کرمانی گفت و گو کرد و جویای احوال وی شد.

رییس عدلیه ضمن قدردانی از اقدام بموقع این قاضی فداکار، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل و کامل کرد و گفت: دستگاه قضایی به وجود قضاتی آگاه و شجاع که در راه خدمت به ملت از جان مایه می گذارند، افتخار می‌کند.
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای همچنین در گفت و گو با یدالله موحد رییس کل دادگستری کرمان خواستار تشویق و حمایت از قضات فداکاری‌ شد که در مسیر خدمت خالصانه به خلق، حتی از بذل جان خود دریغ نمی‌کنند و رسیدگی به امور مردم را بر هر اقدام دیگری اولویت می دهند.
رییس قوه قضاییه در این تماس تلفنی همچنین پیگیر روند درمان قاضی توکلی زاده شد و دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت وی صادر کرد.
محسنی اژه ای همچنین در خصوص ضرورت انجام مراقبت‌های لازم و ایمن‌سازی اماکن قضایی باهدف پیشگیری از بروز اینگونه حوادث، دستورات لازم را صادر کرد.  
مسعود توکلی‌ قاضی شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان که به شعبه صلح و سازش معروف است، طی روزهای گذشته در حین اقدام برای ممانعت از خودکشی یک متهم، دچار آسیب جدی در مهره‌های کمر شد و به زیر تیغ جراحی رفت.
در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد.
این قاضی فداکار که هم‌اکنون در منزل خود مشغول گذراندن دوران نقاهت است، اعلام کرده هیچ شکایتی از متهم ندارد و همچنان پیگیر جلب رضایت شاکیان پرونده‌ها از جمله پرونده این متهم است.

نظر شما