شناسهٔ خبر: 66798866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف محموله میلیاردی ابزار و یراق قاچاق در ملایر

مهناز روزبهانی

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف حدود ۲۴ هزار قطعه ابزار و یراق قاچاق به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو وانت مزدا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پدیده قاچاق و مخلان امنیت اقتصادی ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای ورودی به شهرستان در ایست و بازرسی پل حرم آباد به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک می شوند و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف می کنند.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد حدود ۲۴ هزار قطعه ابزار و یراق قاچاق که بر اساس نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن هشت میلیارد ریال می باشد را کشف و خودرو را نیز توقیف کردند.

ساکی با اشاره به معرفی یک نفر متهم در این ارتباط به مرجع قضایی بیان کرد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی ، مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های این فرماندهی است که با تمام توان و جدیت اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری ۱۷ نفر متهم و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز طرح امنیت محله محور توسط ماموران کلانتری ۱۴ ازندریان به مدت یک هفته در شهر ازندریان اجرا شد.

ساکی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران تعداد ۹ نفر متهم فراری شامل دو نفر کلاهبردار میلیاردی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر کردند، افزود : در این طرح ماموران مقدار ۳۰ تن سنگ سیلیس قاچاق را از یک دستگاه خودرو کامیون کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این ماموریت ماموران با انجام تحقیقات و تلاش شبانه روزی تعداد سه نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و از آنان دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

ساکی اظهار کرد: ماموران در اجرای این طرح تعداد ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودرو نیز به علت ایجاد حرکات مخاطره آمیز از سوی راکبین، رانندگی مخاطره آمیز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه های دودی و دیگر مزاحمت‌های صورت گرفته توسط رانندگان توقیف و به پارکینگ منتقل و در این خصوص سه نفر مزاحم را نیز دستگیر کردند و کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما