شناسهٔ خبر: 51127539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با علم الهدی و مروی

محسن فرامرزی

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه مشهد و تولیت آستان قدس رضوی، گزارشی از برنامه‌ های دولت را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی در دیدار با آیت الله علم الهدی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ های کلان دولت در حوزه های اقتصادی و فرهنگی گفت: عزم مسئولان دولت به خصوص رئیس جمهور خدمت شبانه روزی به مردم و حل مشکلات با روحیه جهادی است. قبلا دولت در اتاق‌های بسته تصمیم می گرفت، اما الان رئیس جمهور و وزرا در سفرهای استانی متعدد میان مردم هستند و به طور میدانی موضوعات را پیگیری و تصمیم گیری می شود.

‌حسینی همچنین از تعامل خوب مجلس و دولت سخن گفت و تاکید کرد:  همراهی و تعامل دولت و مجلس زمینه مناسبی برای رفع مشکلات مردم فراهم کرده است.

آیت الله علم الهدی در این دیدار برای موفقیت دولت مردمی سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و گفت: مردم به این دولت علاقه دارند و به همین خاطر توقع بیشتری از این دولت دارند و دولت باید تلاش کند تا حل مشکلات مردم تسریع شود و مردم طعم خدمت را حس کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در ادامه سفر به مشهد با آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسینی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های دولت سیزدهم، گفت: توزیع عادلانه امکانات ، رفع تبعیض و فساد ستیزی و تلاش برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم از ماموریت های جدی دولت است.

حسینی افزود: در همین سه ماه گذشته قریب به ۸۰ بار وزرا و بالای ۳۰۰ بار معاونان و مدیران ارشد دستگاه های دولتی به مجلس آمده اند و پاسخگوی سوالات نمایندگان بوده اند. رئیس جمهور هم تاکنون در قالب جلسات مجامع استانی با ۱۲۰ نماینده دیدار مستقیم داشته اند که این علاوه بر دیدار نمایندگان در سفرهای استانی و دسترسی آسان نمایندگان به رئیس جمهور از طرق مختلف است.

معاون رئیس جمهور افزود: دولت و مسئولان با روحیه جهادی برای پیشبرد کارها تلاش می کنند و بنا دارند به گونه ای عمل کنند که مردم طعم خدمت را حس کنند.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس هم افزود: این تعامل و همکاری باعث می‌شود حل مشکلات کشور سرعت بیشتری بگیرد.

آیت‌الله مروی هم در این نشست ضمن آرزوی توفیق برای دولت، خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: تلاش های دولت برای رفع محرومیت و مبارزه با فساد باعث امیدواری مردم شده است.

انتهای پیام

نظر شما