شناسهٔ خبر: 51103002 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

در دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

آغاز اختتامیه یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ از امروز

یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ از امروز نهم آذر ماه و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شهر امام هشتم"علیه السلام" آغاز می‌شود و تا دوازدهم همین ماه ادامه می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا مشهد، اختتامیه بخش‌های فیلم، ادبی و هنرهای تجسمی یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ از امروز به میزبانی دانشگاه علوم بزشکی مشهد برگزار خواهد شد و حدود ۲۷۰  نفر از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این مراسم شرکت خواهند داشت.

دکتر ابوالقاسم دانش مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مسئول ستاد اجرایی یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ  ، در گفتگو با مفدا مشهد گفت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ از نهم تا دوازدهم آذر ماه امسال و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در شهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود و در آستانه آغاز این رویداد بزرگ دانشگاهی مسئولان برگزاری این جشنواره بین‌المللی و همچنین شرکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی و هنری دقایقی پیش وارد مشهد شدند.
وی با ذکر این نکته که یازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ در ۳ بخش ادبی، فیلم و هنرهای تجسمی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌گردد، تأکید کرد: در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری در مشهد ضمن برگزاری نمایشگاه آثار شرکت‌کنندگان در تالار فرهاد مجمتع سپید دانشکاه علوم پزشکی مشهد، برگزاری کارگاه‌های فیلم، مسابقه‌های شاهنامه‌خوانی و نقد بررسی آثار شعر، ترانه و طنز را در همین مکان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ورود و پذیرش مهمانان از صبح امروز شروع شده است افزود: افتتاحیه این مراسم صبح چهارشنبه دهم آذر ماه با حضور مسئولان ستادی جشنواره و منتخبان در مجتمع فرهنگی سپید برگزار خواهد شد و در ادامه کارگاههای آموزشی و فوق برنامه هایی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است برگزار می شود.

دکتر دانش خاطر نشان کرد: قرار است مراسم اختتامیه با حضور چهره های شاخص دانشگاهی، فرهنگی و هنری و منتخبان جشنواره روز پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در همین مکان برگزار شود و منتخبان نهایی این دوره معرفی شوند.

وی در پایان با بیان اینکه به جهت تیمن و تبرک و استعانت از امام هشتم "علیه السلام" آغازین برنامه روز نخست اختتامیه زیارت دسته جمعی حرم مطهر رضوی با حضور شرکت کنندگان اختتامیه می باشد،  از کلیه شرکت کنندگان درخواست کرد به طور منظم در برنامه های در نظر گرفته شده از سوی دبیرخانه اختتامیه جشنواره شرکت کنند.

خبرنگار: لیلا حاجی زاده 

نظر شما