شناسهٔ خبر: 51069244 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توصیه رئیس کل دادگستری استان تهران به مشاوران خانواده قوه قضاییه

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم تحلیف ۲۶ مشاور خانواده قوه قضاییه بر تکریم ارباب رجوع و برخورد با روی گشاده و پایبندی بر قسم از سوی مشاوران خانواده تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دادگستری تهران، محمد جواد حشمتی مهذب در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه مهم‌ترین مساله را پیشگیری دانست و افزود: پیشگیری در هر کاری بهتر از درمان است و پیشگیری از مشکلات و دعاوی و تشکیل پرونده‌ها بسیار ضرورت دارد و اقدامات مشاوران خانواده باعث کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی می‌شود.

وی اظهارداشت: ارتقای آگاهی‌های خانواده‌ها، کاهش دعاوی خانوادگی، پیشگیری از طلاق و آسیب‌های جدی مرتبط با مشکلات خانواده از مهم‌ترین مسائل پیش‌رو است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در موردچگونگی روند جذب و بکارگیری مشاوران توضیح داد و پاسخگوی سئوالات مشاوران حاضر در مراسم بود.

۲۶نفر از مشاوران خانواده با برگزاری مراسم تحلیف به ارائه مشاوره در پرونده‌های خانواده خواهند پرداخت.

مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور محمدجواد حشمتی مهذّب رئیس کل دادگستری استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی معاون مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه، علی دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و نمایندگان سپاه محمد رسول‌الله(ص) در محل سالن جلسات مجتمع قضایی امام خمینی(ره) دادگستری استان تهران برگزار شد.

نظر شما