شناسهٔ خبر: 51068714 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سرآسیایی: نبود چند بازیکن و محرومیت قلعه‌نویی به گل‌گهر ضربه...

اقتصاد ایران: مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد، برنده دیدار فردای این تیم مقابل پیکان داوران مسابقه باشند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان گفت: به باشگاه پیکان و عوامل تیم فوتبال این باشگاه تبریک می‌گویم، چرا که امسال شرایط خاص و بهتری نسبت به سال‌های قبل دارند. این باشگاه با مدیریت جوان و فوتبالی‌اش به همراه سرمربیگری کسی که جوان، شجاع و باکیفیت است، نتایج خوبی کسب کرده. پیکانی‌ها بازیکنان جوان خوبی جمع کرده‌اند و فوتبال بااحترامی بازی می‌کنند. نتایجی که تا الان کسب شده، نشان‌دهنده این موضوع است.

وی افزود: در مورد تیم خودمان باید بگویم نبود چند بازیکن و محرومیت امیر قلعه‌نویی به گل‌گهر ضربه زد. ما یونس شاکری و احمد زنده‌روح را از دست دادیم که نبود آنها باعث اختلالاتی در تیم ما شد. البته با مدیریت قلعه‌نویی شرایط کنترل شد. ما راضی نیستیم، ولی شرایط بدی نداریم، چون پتانسیل باشگاه و تیم بالاتر از اینهاست. بازیکنان ما تلاش زیادی کرده‌اند و تیم متحدی داریم و آماده بازی فردا برابر پیکان هستیم. می‌دانیم پیکان امسال قوی و باکیفیت است و در بخش انتقال توپ بسیار خطرناک. با این توضیف از تیم خوب پیکان، آماده یک بازی خوب هستیم و انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز داریم. امیدواریم مثل همیشه برنده بازی داوران باشند.

 

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اینکه فشارهای زیادی روی گل‌گهر دیده می‌شود، تصریح کرد: تیمی که قلعه‌نویی بالای سرش باشد، تیمی است که ساختار و تشکیلات مدیریت خوبی دارد. چنین تیمی باید مدعی باشد، ولی ما فشار زیادی را تحمل نمی‌کنیم. در پروسه درازمدت با برنامه‌ریزی قلعه‌نویی پیش می‌رویم. شرایط جدولی در هفته‌های اول لیگ پایدار نیست و تیمی موفق است که بتواند این شرایط را کنترل کند تا هفته آخر به هدفی که می‌خواهد، برسد.

سرآسیایی در مورد جذب بازیکنان خارجی یادآور شد: در حال حاضر تنها یک بازیکن گابنی به جمع ما اضافه شده است. قبل از بازی با استقلال گفته بودیم انتظار معجزه از او نداریم. بازیکن گابنی می‌تواند خلاء ما را پر کند. تجربه نشان داده خارجی‌هایی که توسط قلعه‌نویی انتخاب می‌شوند بیشترشان کیفیت خوبی دارند.

به گزارش تسنیم، مدیررسانه‌ای تیم فوتبال گل‌گهر هم اظهار داشت: 12 آذر نیمی از محرومیت قلعه‌نویی به پایان می‌رسد و طبق قوانین خواستار بخشش نیم دیگری از محرومیت ایشان هستیم. او همچنین درباره اعتراض باشگاه استقلال به حضور بازیکن گابنی در ترکیب گل‌گهر گفت که این بازیکن مشکلی ندارد و فردا بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما