شناسهٔ خبر: 51066414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

سرآسیایی: مدعی کسب سهمیه آسیا هستیم/انتظار معجزه از اریک نداریم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیمی که قلعه‌نویی بالای سرش هست و ساختار و تشکیلات مدیریتی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد به طور قطع باید مدعی کسب سهمیه آسیا باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «مجتبی سرآسیایی» امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: به باشگاه خوب پیکان تبریک می‌گویم زیرا این تیم نسبت به سال‌های گذشته شرایط خاص دارد. یک مدیریت جوان و فوتبالی، سرمربی و کادر فنی جوان و باکیفیت دارند. پیکان نفرات جوان و باکیفیتی هم جذب کرده و شرایط جدولی‌ نشان دهنده این موضوع است.

وی ادامه داد: این تیم، فوتبال خوب و قابل احترامی با توجه به ظرفیت جوانان خود ارایه می‌کند. گل‌گهر نیز در دیدارهای اخیرش با توجه به اتفاقات و محدودیت‌هایی که در مورد بازیکنان داشتیم از جمله محرومیت امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی که ضربه بزرگی به تیم زد مشکلات زیادی داشت، همچنین احمد زنده‌روح و یونس شاکری را از دست دادیم. تیم ما با تفکر استفاده از این بازیکنان خود را برای شروع مسابقات آماده کرد اما دچار مشکلاتی شدیم. با این وجود با مدیریت قلعه‌نویی و زحمات مدیریت باشگاه این وضعیت کنترل شد. 

سرآسیایی خاطرنشان کرد: شرایط بدی نداریم اما راضی نیستیم زیرا ظرفیت باشگاه گل‌گهر و بازیکنان بالاتر از این است. بازیکنان ما تلاش زیادی کرده و تیم متحدی داریم. برای دیدار فردا  با تیم خوب پیکان آماده می‌شویم. در مورد این موضوع تحلیل‌هایی داشته و تمرینات خود را بر مبنای تحلیل‌ها برنامه‌ریزی کردیم. هر چند می‌دانیم پیکان به ویژه امسال قوی، با کیفیت، جوان و فعال است و به ویژه در زمینه انتقال توپ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در مورد خطرناک بودن این تیم برنامه‌ریزی کردیم و آماده مسابقه هستیم. انگیزه کاملی برای کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه داریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان به هدفمان برسیم و همچنین برنده مسابقه فردا داوران خوب ما باشند.

مربی گل‌گهر درباره فشاری که روی این تیم وجود دارد بیان داشت: در صحبت‌های قبلی هم گفتم تیمی که قلعه‌نویی بالای سرش هست و ساختار خوب، تشکیلات مدیریتی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد به طور قطع باید مدعی کسب سهمیه آسیا باشد. فشاری تحمل نمی‌کنیم زیرا در پروسه درازمدت برنامه‌ریزی درستی داریم. این نظر امیر قلعه‌نویی است و چنین اتفاقی خواهد افتاد. شرایط جدول در هفته‌های ابتدایی لیگ پایدار نیست و تیمی برنده این پروسه بلندمدت می‌شود که بتواند وضعیت را کنترل کند. امیدواریم در پایان لیگ به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

وی در پایان درباره میزان رضایت کادر فنی از «اریک بانیاما» مهاجم گابنی گفت: قبل از بازی با استقلال گفتم انتظار معجزه از اریک نداریم زیرا بازیکن جوانی است.  تجربه هم نشان داده خارجی‌هایی که امیر قلعه‌نویی انتخاب می‌کند بازیکنانی هستند که کیفیت خیلی خوبی دارند.

دیدار تیم‌های پیکان و گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

نظر شما