شناسهٔ خبر: 51066663 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مربیان پیکان و گل گهر چه گفتند؟

حسینی: سطح گل‌گهر بالاست، غفلت کنیم ضربه می‌خوریم/ سرآسیایی: راضی نیستیم، تیم قلعه نویی باید مدعی سهمیه باشد

مربیان پیکان و گل گهر در نشست خبری پیش از بازی هفته هفتم لیگ برتر صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: فردا با تیمی بازی داریم که از نظر کادر فنی و بازیکنان در سطح بالایی هستند. امکانات شان هم خیلی خوب است. با کوچکترین غفلت ضربه می خوریم، امیدوارم بازی جذابی شود.

وی ادامه داد: حریف ما از همه نظر در سطح خیلی بالایی قرار دارد و بازیکنان خیلی قوی دارند و بازیکنانی هستند که در بحث فنی خیلی خوب هستند و کار خیلی سختی فردا داریم. اگر بازیکنان ما مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی شوند و غفلت کنیم، از این تیم خوب لطمه می‌خوریم. باید با تمرکز کامل فردا در میدان ظاهر شویم. امیدوارم بازی خوب و جذابی فردا از کار دربیاید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد علت تعویض ورزشگاه محل بازی با گل گهر اظهار داشت: واقعیت این است که کیفیت زمین کرج به خاطر بازی‌های متعدد روی آن پایین آمده بود و هر روز در این ورزشگاه یک بازی انجام می‌شد. به همین دلیل ورزشگاه تغییر کرد. از مدیریت محترم تشکر می‌کنم. ما فردا قرار است در ورزشگاه دستگردی بازی کنیم که این بازی را با کیفیت‌تر خواهد کرد.

وی در مورد اینکه قرارداد پیکان با ورزشگاه دستگردی تا پایان فصل است یا نه گفت: اطلاعی ندارم.

حسینی در مورد اینکه فردا داور باتجربه‌ای این بازی مهم را قضاوت نمی‌کند، گفت: در بازی قبل هم داور یکی دو اشتباه تأثیر گذار داشت اما من بعد از بازی به او خسته نباشید گفتم اما واقعیت آن است که اگر آن خطای روی خط 18 قدم به سود بازیکن ما گرفته می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. امیدوارم فردا داوری با کیفیتی را شاهد باشیم و تیمی از آن لطمه نخورد، اما اتفاق جالبی که این هفته در داوری رخ داده این است که هیچ کدام از داوران باتجربه در این هفته قضاوت ندارند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: نمی‌دانم به خاطر دربی است که کمیته داوران چنین تصمیمی گرفته یا نه، اما تصمیم جالبی برای بقیه تیم‌ها نیست. داوری رکن مهم مسابقه است اگر قرار باشد در یک هفته به چند داور خوب خود استراحت بدهید، روی کیفیت کار داوری تأثیر گذار خواهد بود. امیدوارم داور بازی فردای ما به بهترین شکل بتواند قضاوت کند و هیچ تیمی ضربه نخورد. چون هفته پیش ما از این بابت اذیت شدیم.

 

*سرآسیایی: از گل گهر راضی نیستیم، تیم قلعه نویی باید مدعی سهمیه باشد

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی پیکان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: به باشگاه خوب پیکان تبریک می‌گویم زیرا این تیم نسبت به سال های گذشته شرایط خاص دارد. یک مدیریت جوان و فوتبالی، سرمربی و کادرفنی جوان و باکیفیت دارند. پیکان نفرات جوان و باکیفیتی هم جذب کرده و شرایط جدولی اش نشان دهنده این موضوع است.

وی ادامه داد: پیکان فوتبال بسیار خوب و قابل احترامی با توجه به پتانسیل جوان‌هایش بازی می‌کند. تیم ما هم در دیدارهای اخیرش با توجه به اتفاقات و محدودیت‌هایی که در مورد بازیکنان داشتیم از جمله محرومیت امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی که ضربه بزرگی به تیم زد مشکلات زیادی داشت، همچنین احمد زنده‌روح و یونس شاکری را از دست دادیم. تیم ما با تفکر استفاده از این بازیکنان خود را برای شروع مسابقات آماده کرد اما دچار مشکلاتی شدیم. با این وجود با مدیریت قلعه‌نویی و زحمات مدیریت باشگاه این وضعیت کنترل شد.

مربی گل‌گهر اضافه کرد: شرایط بدی نداریم اما راضی نیستیم زیرا پتانسیل تیم باشگاه گل‌گهر و بازیکنان ما بالاتر از این حالت است. بازیکنان ما تلاش بسیار زیادی کرده و تیم متحدی داریم. برای دیدار فردا با تیم خوب پیکان آماده می‌شویم. در مورد این موضوع تحلیل‌هایی داشته و تمرینات خود را بر مبنای این تحلیل‌ها برنامه‌ریزی کردیم. هر چند می‌دانیم پیکان به ویژه امسال قوی، با کیفیت، جوان و فعال است و به ویژه در زمینه انتقال توپ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در مورد خطرناک بودن این تیم برنامه‌ریزی کردیم و آماده مسابقه هستیم.

سرآسیایی عنوان کرد: با تمام احترامی که برای باشگاه خوب پیکان قائل هستیم برای ارائه یک بازی خیلی خوب آماده هستیم و انگیزه کاملی برای کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه داریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان به هدفمان برسیم و همچنین برنده مسابقه فردا داوران خوب ما باشند.

وی در خصوص اینکه گل‌گهر به دلیل روند ابتدای فصل خود همچنین بازیکنان خوب فشار زیادی را تحمل می‌کند و جامعه فوتبال آن را مدعی کسب سهمیه آسیا می‌دانند توضیح داد: در صحبت‌های قبلی هم گفتم تیمی که قلعه‌نویی بالای سرش هست و ساختار خوب، تشکیلات مدیریتی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد، قطعا باید مدعی سهمیه باشد. فشاری تحمل نمی‌کنیم زیرا در پروسه درازمدت برنامه‌ریزی درستی داریم. این نظر امیر قلعه‌نویی است و چنین اتفاقی خواهد افتاد. شرایط جدول در هفته‌های ابتدایی لیگ پایدار نیست و تیمی برنده این پروسه بلندمدت می‌شود که بتواند این وضعیت را کنترل کند. امیدواریم در پایان لیگ به هدفی که می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد میزان رضایت کادرفنی این تیم از اریک بانیاما مهاجم گابنی گفت: قبل از بازی با استقلال گفتم انتظار معجزه از اریک نداریم زیرا بازیکن جوانی است. تجربه هم نشان داده  خارجی‌هایی که امیر قلعه‌نویی انتخاب می‌کند، بازیکنانی هستند که کیفیت خیلی خوبی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما