شناسهٔ خبر: 51003822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مبارزه با فساد و رانت‌خواری از نتایج تفکر بسیجی است

عضو شورای شهر اردبیل گفت: پیگیری پروژه‌های نیمه کاره شهر اردبیل با تفکر و روحیه بسیجی از سوی اعضای شورا ادامه دارد و مبارزه با فساد و رانت‌خواری از نتایج تفکر بسیجی اعضای شورای شهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  سلامت  صفری شامگاه امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا اظهار کرد: بسیج در روزهای سخت انقلاب و تداوم انقلاب به داد مردم رسیده و به عنوان پیشانی یگان‌های رزم در هشت سال دفاع مقدس نقش ایفا کرده است.

وی افزود: بسیج در تداوم انقلاب و ایجاد امنیت پایدار و تربیت بنیه دفاعی و مقابله با بحران‌ها و ناآرامی‌ها نقش خود را کاملا ایفا کرده است و امروز بسیج پل اتصال بدنه ملت به نظام است.

بسیج به یک تفکر و فرهنگ تبدیل شده است

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه واژه بسیج امروز فراتر است، ادامه داد: امروز در کشور و دنیا بسیج به یک تفکر و فرهنگ تبدیل شده است که در هر جایی خلایی وجود داشته بسیج انجام وظیفه کرده است.

صفری تشریح کرد: در شهر اردبیل نیز با همین تفکر، روحیه جهادی، پاکدستی و علم می‌توان بسیاری از مشکلات را در شهر کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات پل قدس در عرض ۲۲ روز بررسی و رفع شد، بیان کرد: پروژه‌های نیمه کاره از جمله تیراژه که پس از گذشت ۶ سال به نتیجه مطلوب نرسیده باید با همین تفکر بسیجی توسط شورا و شهرداری پیگیری شود و ثمرات تفکر بسیجی همین مبارزه با فساد و رانت‌خواری در جامعه است.

بازدید از محلات اردبیل به صورت مداوم انجام گیرد

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: از اعضای شورا درخواست می‌شود که بازدید از محلات اردبیل را در طول بازه زمانی ۱۵ روزه تداوم بخشند تا در این دیدار و بازدیدها مشکلات از نزدیک بررسی و جمع‌بندی شود.

صفری با اعلام اینکه وضعیت جوی شهر اردبیل اجازه نمی‌دهد آسفالت خیابان‌ها و معابر در تمام طول سال انجام شود، گفت: لکه‌گیری کوچه و خیابان‌ها و معابر شهر باید در قالب یک جدول برنامه‌ریزی شود تا در تمامی مناطق و حوزه‌ها لکه‌گیری انجام شود و این مسئله متمرکز به یک منطقه از شهر نباشد تا رضایت شهروندان جلب شود.

وی کاهش بروکراسی‌های اداری مربوط به حفاری و فاضلاب در نقاط مختلف سطح شهر، بازگشایی خیابان ۴۵ متری سید صدرالدین و خیابان شهریار به بزرگراه بسیج و دستیابی و ایجاد گذرگاه مناسب به بزرگراه بسیج را از دیگر خواسته‌های ضروری شهروندان عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما