شناسهٔ خبر: 51955430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مبارزه با مفاسد اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان اردبیل

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های مهم که در سند تحول و تعالی قضایی نیز بر آن تأکید شده، مبارزه با فساد اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو ظهر امروز در نشست با اعضای قرارگاه استانی مبارزه با مفاسد اقتصادی و مجمع مطالبه‌گران استان اردبیل اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم که در سند تحول و تعالی قضایی نیز بر آن تأکید شده، مبارزه با فساد اقتصادی است و  دستگاه قضایی در هماهنگی و همکاری کامل با سایر دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل تمام ظرفیت خود را برای مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی به‌کار می‌بندد.

وی ضمن استقبال از این دیدار با اعضای جوان این قرارگاه افزود: امیدواریم تا این‌گونه اقدامات ابتکاری و جدید به امر کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند و راهگشای موثری در حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشد.

ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی برای کاهش جرایم

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: با عنایت به رسالت مهم و مبارزه همه‌جانبه و موثر با مفاسد اقتصادی و همچنین رسیدگی به مطالبات مردمی، از طریق گسترش ارتباط، همکاری، همفکری و بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی طرفین، این نشست هماهنگی انجام گردید.

کثیرلو بیان کرد: با توجه به اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی‌های مردم، استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله استفاده بیش از پیش از ظرفیت فضای مجازی در امر کاهش جرایم و تخلفات ضرورت دارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما