شناسهٔ خبر: 50981900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

شهادت یک مرزبان در درگیری با قاچاقچیان

صاحب‌خبر -

در پی وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام استان کردستان با قاچاقچیان مسلح، سرباز وظیفه مهدی محرم که اهل و ساکن قزوین بود، به درجه رفیع شهادت نائل شد.
گروهان مستقل مرزی بسطام حین پایش و مراقبت از نوار مرزی، با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.
قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده و ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند که به علت حجم زیاد آتش همرزمانم، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگیری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ دیده و با استفاده از پوشش کوهستانی و تاریکی شب از محل متواری شدند.
در این درگیری سرباز وظیفه «مهدی محرم» با رشادت تمام در برابر قاچاقچیان مسلح  ایستادگی کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده مرزبانی استان کردستان با اعلام این خبر گفت: «سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعا راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.» گفتنی است، شهید مرزبان «مهدی محرم» مجرد و اهل و ساکن قزوین است.

 

نظر شما