شناسهٔ خبر: 67602893 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

سیدحسن نصرالله: ارتش اسرائیل بی اخلاق‌ترین ارتش دنیاست

تسنیم : دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ارتش اسرائیل بی اخلاق‌ترین ارتش دنیا است.

صاحب‌خبر -

دبیرکل حز‌الله لبنان در سخنرانی خود در شب چهارم محرم در حسینیه سیدالشهداء بیروت، گفت که جبهه حمایت نظامی از غزه در لبنان، عراق و یمن پشتیبانی سیاسی در سوریه و ایران، یک تصویر فرح بخش را در مقابل مواضع ناراحت‌کننده جهان اسلام و جهان عرب به نمایش می‌گذارد.

سید مقاومت لبنان افزود:« هر مسلمان عاقلی از خود می‌پرسد که آیا کشورهای عربی و اسلامی واقعا نمی‌توانند هیچ کاری برای غزه انجام دهند؟ ما بر این باوریم که باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم». 

حسن نصرالله در ادامه گفت: «هفته‌ها است که هیچ کمکی وارد غزه نشده و این منطقه با خطر شیوع گرسنگی، وبا و بیماری‌ها مواجه است؛ آیا جایز است که این شرایط در غزه ادامه یابد؟»

او همچنین با اشاره به جنایات بی شمار اشغالگران در غزه و کشتار زنان و کودکان و سالمندان تأکید کرد که ارتش اسرائیل بی اخلاق‌ترین ارتش دنیا است و حقیقت آن در حال بروز و ظهور است.

سید حسن نصرالله همچنین با اشاره به پیام قیام حضرت امام حسین (ع) گفت: «بزرگ‌تر و قوی‌تر و مهم‌تر از سخنان امام حسین (ع) پیدا نمی‌کنیم که فرمود: «آیا نمى‌بینید که به حق عمل نمى‌شود و از باطل نهى نمى‌شود؟ براستى که مؤمن باید به [مرگ و ]دیدار خدا روى آورد. پس من مرگ را جز سعادت، و زندگى با ستمگران را جز رنج و ملال نمى‌بینم».

برچسب‌ها:

نظر شما