شناسهٔ خبر: 50924885 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد:

مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذرماه بازگشایی می‌شود

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه اول پایه هفتم، هشتم و نهم از اول آذر ماه به صورت حضوری به مدارس می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهمن عنایتی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد اظهار کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری مدارس ابتدایی و متوسطه اول پایه هفتم، هشتم و نهم طبق گروه بندی و رعایت فاصله گذاری به صورت حضوری بازگشایی می‌شود.

عنایتی افزود: تاکنون حدود ۱۶ هزار دز واکسن کرونا به دانش آموزان تزریق شده که ۷۲ درصد دانش آموز دز نخست و ۳۸ درصد دانش آموزان نیز هر ۲ دز را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه فعالیت دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول را به صورت حضوری از روز دوشنبه یکم آذرماه به صورت رسمی آغاز می‌کنیم، اذعان کرد: با توجه به شرایط مناطق مختلف کشور و وضعیت رنگ‌بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط بازگشایی مدارس فراهم می‌شود و در هر منطقه آموزش و پرورش مدیران مناطق، مدارس و اولیاء و مربیان بسته به نوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زمان فعالیت مدارس را تعیین می‌کنند و در صورت تائید از سوی آنان، مدرسه به صورت کامل حضوری می‌شود.

مدارس سراسر کشور از اوایل اسفند پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و آموزش دانش‌آموزان توسط معلم‌ها در فضای مجازی و با استفاده از شبکه اجتماعی و پس از آن در سامانه شاد انجام گرفته است.

مهاباد با ۲۴۱ هزار نفر جمعیت دارای ۴۷ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام / س خ 

نظر شما