شناسهٔ خبر: 50950840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

مدارس آذربایجان‌غربی بازگشایی شدند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان با گروه بندی و ظرفیت محدود از امروز، اول آذرماه بازگشایی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در یک گفت و گوی خبری در مهاباد اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور مدارس آذربایجان غربی نیز طبق تصمیم گیری قبلی شورای مدارس، از امروز آموزش حضوری را در دستور کار قرار داده و دانش آموزان بر سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

منافی افزود: با توجه به شرایط مقابله با کرونا مدارس با شرایط ابلاغی شامل رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و در قالب گروه‌های مختلف به روی دانش آموزان بازگشایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اذعان کرد: مدیران مدارس موظف به تامین و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده دانش آموزان و همچنین چیدمان صندلی با حفظ فاصله ایمن از همدیگر هستند.

منافی با بیان اینکه آموزش حضوری به صورت مرحله به مرحله چند روز در هفته خواهد بود، اضافه کرد: همزمان با آموزش حضوری، تدریس از طریق شبکه شاد و فضای مجازی نیز به روال سابق توسط معلمان و دبیران انجام خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

نظر شما