شناسهٔ خبر: 50794197 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به گذشت بیش از یک سال و نیم از شیوع کرونا در کشور گفت : طی این مدت همواره حفظ سلامت رانندگان و مسافران ناوگان حمل و نقل درون شهری در اولویت کار ما بوده است.

او گفت : از همان ابتدای شیوع بیماری شش اکپ ضدعفونی به ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه اختصاص پیدا کرد و ضدعفونی خودرو‌ها بصورت رایگان انجام می‌شد.

شهبازی افزود: جهت رعایت هرچه بهتر دستورالعمل های بهداشتی طی این مدت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس ادامه داشته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از توقیف ۴۷۵ دستگاه اتوبوس و تاکسی در ایام شیوع کرونا به دلیل تخلفات کرونایی خبر داد و افزود: طی این مدت از ۳۶۰۰ راننده تعهد مبنی بر رعایت دستورالعمل ها اخذ شده است.

شهبازی با اشاره به وضعیت مطلوب رعایت دستورالعمل های بهداشتی در میان رانندگان اتوبوس و تاکسی گفت: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد رانندگان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و عمده گرفتاری‌های ما در این زمینه بحث مسافران است.

او افزود: انتظار هست که مردم برای حفظ سلامت خودشان هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتما ماسک زده و رعایت فاصله را داشته باشند.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار دستگاه تاکسی، آژانس تاکسی تلفنی و اتوبوس در شهر کرمانشاه فعال هستند.

شهبازی از مردم خواست هرگونه تخلف در ناوگان حمل و نقل عمومی را با شماره ۱۳۳ در میان بگذارند 

انتهای پیام/د

نظر شما