شناسهٔ خبر: 50792883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه:

توقیف 475 تاکسی و اتوبوس به‌دلیل تخلفات کرونایی/90 درصد رانندگان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند

محبوبه علی آقایی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس های درون شهری را بیش از 90 درصد اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت بیش از یک سال و نیم از شیوع کرونا در کشور گفت: طی این مدت همواره حفظ سلامت رانندگان و مسافران ناوگان حمل و نقل درون شهری در اولویت کار ما بوده است.

وی افزود: از همان ابتدای شیوع بیماری شش اکپ ضدعفونی به ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه اختصاص پیدا کرد و ضدعفونی خودروها بصورت رایگان انجام می شد.

شهبازی تصریح کرد: همچنین جهت رعایت هرچه بهتر پروتکل های بهداشتی طی این مدت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس ادامه داشته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از توقیف 475 دستگاه اتوبوس و تاکسی در ایام شیوع کرونا به دلیل تخلفات کرونایی خبر داد و افزود: همچنین طی این مدت از 3600 راننده تعهد مبنی بر رعایت پروتکل ها اخذ شده است.

شهبازی با اشاره به وضعیت مطلوب رعایت پروتکل های بهداشتی در میان رانندگان اتوبوس و تاکسی گفت: خوشبختانه بیش از 90 درصد رانندگان پروتکل ها را رعایت می کنند و عمده گرفتاری های ما در این زمینه بحث مسافران است.

وی افزود: انتظار هست که مردم برای حفظ سلامت خودشان هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتما ماسک زده و رعایت فاصله را داشته باشند.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در حال حاضر 10 هزار دستگاه تاکسی، آژانس تاکسی تلفنی و اتوبوس در شهر کرمانشاه فعال  هستند.

شهبازی از مردم خواست هرگونه تخلف در ناوگان حمل و نقل عمومی را با شماره 133 در میان بگذارند.

انتهای پیام

نظر شما