شناسهٔ خبر: 67215553 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

صداقتی:

دسترسی‌های تقاطع بزرگراه‌های همت و اشرفی اصفهانی در حال تکمیل است

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تلاش برای تکمیل نخستین پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید همت در محدوده بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران هدف از احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید همت را تکمیل حرکات گردشی تقاطع غیر همسطح این بزرگراه با بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی خواند و یادآور شد: بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تسهیل دسترسی در محله پونک در محدوده منطقه ۵ شهری تهران، پیمایش اضافی در شبکه معابر بزرگراهی را به میزان ۷ کیلومتر کاهش خواهد داد.

وی با یادآوری اینکه دو لوپ غربی تقاطع بزرگراه شهید همت- شهید اشرفی اصفهانی به دلیل وجود معارضین متعدد در سالیان گذشته اجرا نشده بود، افزود: اجرای دوربرگردان غیر همسطح مذکور و نیز تأمین مسیر غرب به جنوب تقاطع که در طراحی جدید پیش‌بینی شده، علاوه بر احیای ۲ گردش ترافیکی ناقص (شرق به جنوب و شمال به شرق)، دسترسی جدید شرق به شرق را به مجموعه گردش‎‌های ترافیکی تقاطع اضافه می‌کند.

صداقتی با بیان اینکه عملیات اجرایی کوله جنوبی و ستون میانی پل دوربرگردان به اتمام رسیده، از اجرای مراحل نهایی احداث کوله شمالی این پروژه خبر داد و عنوان کرد: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز ۳۰ درصد فراتر رفته است.

وی بیان کرد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع غیر همسطح بزرگراه‌های شهید همت و شهید اشرفی اصفهانی، شامل اجرای یک دستگاه پل دوربرگردان شرق به شرق به طول ۳۳۰ متر و در ادامه اجرای دسترسی راست‌گرد غرب به جنوب از بزرگراه شهید همت به بزرگراه اشرفی اصفهانی است. همچنین، اصلاحات هندسی معابر اطراف، اجرای ۷۰۰ متر طول دیوار و نیز شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، از دیگر اقدامات در این پروژه به شمار می‌رود.

شایان ذکر است عرشه فلزی پروژه تکمیل و بزودی در محل پروژه نصب خواهد شد.

نظر شما