شناسهٔ خبر: 50581315 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت استکبارستیز ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای از ملت استکبار ستیز ایران اسلامی،‌ تاکید کرد: طنین سراسری "مرگ بر آمریکا" در یوم الله ۱۳ آبان نشان از خشم انقلابی ملت ایران از آمریکاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،‌ متن بیانیه تقدیرو تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت استکبار ستیز ایران اسلامی بدین شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

امروز ، سیلی محکم ملت بزرگ و استکبارستیز ایران اسلامی در اجتماع مردمی و باشکوه یوم الله ۱۳ آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی » ، تکمیل کنندۀ مشت آهنینی بود که دیروز از آستین فرزندان غیور این آب و خاک و سبزپوشان گمنام و جوانان برومند نیروی مقتدر دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمد و بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خورد و بار دیگر ابهت و هیمنۀ پوشالی آمریکا را فروریخت.

به درستی که « مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز افول سلطۀ استکباری امریکا » و طنین پیروزی و عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

حضور مردم ظلم ستیز و هوشیار ، همیشه در صحنه و لحظه شناس ایران اسلامی در اجتماع بزرگ و ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور تجلی بخش اراده و اقتدار ملی ، ظهور غیرت انقلابی ، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادگی وشجاعت مثال زدنی ایرانیان در مسیر مبارزه با استکبار ، استعمار و استبداد آمریکایی بود .

امروز غریو کوبنده و فریادهای رسای "مرگ بر آمریکا " در مراسم ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ، نشان خشم مقدس و انقلابی پایان ناپذیر ایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و " نــَه  بزرگی" به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه و ظلم ستیز ایران اسلامی در مراسم اجتماع بزرگ و مردمی یوم‌ الله ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در بیش از ۸۰۰  شهر کشور ، لبیکی مجدد به رهبر معظم انقلاب و عهدی دوباره با آرمان‌های خمینی کبیر و میثاقی دیگر بار  با ارزش‌های والای  انقلاب اسلامی بود ، که همواره نفرت خویش را از آمریکای مستکبر و اسراییل غاصب جنایتکار اعلام داشته و آنان را دشمن شماره یک ملت‌های مستقل و آزاده می‌داند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تشکر از ملت عزیز ، استکبارستیز و مقتدر ایران اسلامی ، این خالقان حماسه های بزرگ حضور و وحدت که علی رغم سختی ها و مشکلات معیشتی و برودت هوا و بارش باران در برخی از نقاط کشور ، حماسه ای متفاوت آفریند و  نیز از تمامی مسئولان ، دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم یوم الله ۱۳آبان در سراسر کشور و اصحاب محترم رسانه‌ که در آگاه‌سازی عمومی ، روشنگری و اغنای افکار عمومی ، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم و انعکاس مناسب اخبار و به‌ نمایش‌ درآوردن گوشه‌هایی از وفاق و غیرت ملت بزرگ ایران اسلامی ، نقش اساسی ایفا کردند ، تشکر و قدردانی می‌نماید.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما