شناسهٔ خبر: 50573340 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری مراسم ویژه یوم الله ۱۳ آبان از ساعتی دیگر

مراسم یوم الله سیزده آیان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار ”ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا“، تا ساعتی دیگر در تهران و سایر مناطق کشور برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم یوم الله سیزده آیان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار ”ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا“، تا ساعتی دیگر در تهران و سایر مناطق کشور برگزار می شود. این مراسم در تهران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا و با سخنرانی سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

به گفته حجت الاسلام مجتبی اشجری، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، بیش از ۴۰۰۰ نشست روشنگری و بصیرتی به شکل حضوری و مجازی برگزار می شود.  ۱۳ آبان، روز تجلی هر چه بیشتر غیرت انقلابی و طنین شعار کوبنده و ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» است و امسال هم «مرگ بر آمریکا» اصلی ترین و مهمترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان است و سردمداران و مستکبران ایران بار دیگر تجلی آن را خواهند دید.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شرایط خاص کرونایی و حفظ دستورالعمل های بهداشتی در سراسر کشور را بیان کرد: مردم بصیر و استکبارستیز ایران، همواره آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی میدانند.
 
 
حجت الاسلام اشجری اظهار کرد: سیزدهم آبان یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین روزهای انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر به شمار میآید روزی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان «روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان» نام بردند.
 
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: امام خمینی (ره) درباره روز ۱۳ آبان فرمودند «ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تماشا کردیم» 
 
برگزاری مراسم ویژه یوم الله ۱۳ آبان؛ از ساعتی دیگر
وی تاکید کرد: در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار محوری «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» در تمامی مراکز استانها و عموم شهرهای کشور شاهد برگزاری مراسم اجتماع مردمی ۱۳ آبان هستیم.
پایان پیام/50

نظر شما