شناسهٔ خبر: 50389824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل:

استفاده از دستگاه سونوگرافی برای اولین بار در هفتکل/ بیمارستان محلی همین ماه افتتاح می‌شود

مولایی با اشاره به استفاده از دستگاه سونوگرافی برای اولین بار در هفتکل گفت: بیمارستان محلی نیز طی روز‌های آینده افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

مازیار مولایی مدیر شبکه بهداشت و درمان هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز برای اولین بار در هفتکل دستگاه سونوگرافی مشغول خدمات رسانی به شهروندان شد، خداوند بزرگ را شاکریم که توانستیم جهت خدمت به مردم شریف هفتکل گامی اساسی را برداریم.

او افزود: با حمایت‌های نماینده  مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی و اخذ اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی و پیگیری‌های این نهاد توانستیم در مدت کوتاهی کار‌های بزرگی انجام دهیم، تعمیرات درمانگاه شهدای گمنام جهت تغییر کاربری به بیمارستان محلی، خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان، نصب دستگاه سونوگرافی پیشرفته و عکس برداری فک و دندان و... در شهرستان انجام شد.

مولایی با بیان اینکه پس از ۲ مرحله انجام تعمیرات درمانگاه و خرید کلیه تجهیزات پزشکی ان شاء الله در آبان ماه (ماه جاری) شاهد افتتاح بیمارستان محلی خواهیم بود، اظهار داشت: از دیگر اقدامات اساسی خرید یک دستگاه الایزا آنالیزر فول اتوماتیک برای انجام ازمایشات هورمونی است که از خارج از کشور باید وارد شود و در همین ماه آن را تحویل خواهیم گرفت و بخشی از مراجعات مردم به شهر‌های اطراف برای آزمایشات تخصصی و هورمونی کم خواهد شد.

مدیریت شبکه بهداشت و درمان هفتکل تصریح کرد:  ضمن انجام خدمات سونوگرافی، عکس برداری فک و دندان و رادیولوژی و  مراجعه  نکردن شهروندان هفتکلی به شهر‌های اطراف با افتتاح بیمارستان محلی حدود ۶۰ درصد در اعزامی‌ها به بیمارستان معین (بیمارستان امام (ره) اهواز) کاهش خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی

نظر شما